tildisrosa

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Tilde Crona - 6 oktober 2012 10:31

¡Hola!
Ni märker nog allihopa att jag inte är någon riktig "bloggnörd". Därimot min kompis Alva är en skit duktig bloggare och jag fattar inte hur hon gör det! Jag vet hy jag har skrivit om detta innan men ändå. Det finns ju många skickliga bloggare där ute men jag känner typ ingen. Det är Inge riktigt min "dröm" att få en framgångsrik blogg men vi alla vill ju, lite iaf. Min statistik suger, jag får i stort sätt INGA kommenatarer och inga frågor:( That's just TOOO baaad. Jag hatar att negga hela tiden men jag vill verkligen att min blogg ska dra sig ett steg frammåt iaf. Men för det krävs det ju att b.l.a jag ska angagera mig i det. Alva är ju riktigt duktig och ni måste verkligen läsa hennes fantastiska blogg!
awi.bloggplatsen.se

Jag vill verkligen att vi försöker nu annars blir ju nästa alternativ att ta bort bloggen och det vill inte jag..
och glöm inte att läsa denna underbara bloggen!

awi.bloggplatsen.se

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards