tildisrosa

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Tilde Crona - 30 oktober 2012 11:06

Tänkte bara göra ett snabbis inlägg innan jag och mamma drar till Gällstad:)

Nu har mormor & morfar kommit för att underhålla eller egentligen passa dom andra medans jag & mamma är borta. Jag har verkligen inget annat skoj att skriva och jag har typ inga bilder heller men det får bli ett sånt här kort och så blir det ett längre ikväll/eftermiddag<3  

Av Tilde Crona - 30 oktober 2012 08:33

Godmorgon!
Idag ska mamma och jag ut till Gällstad för att kolla på jeans, johnny bulls och nån tröja eller så. Ska bli skönt med lite egen tid med mamma. Fast azzå jag ska inte klaga över att jag får för lite för det får jag inte;P Vaknade halv sju idag, dåååligt.. Men jag var tvungen att vakna då? Hoppas ni hade en skön dag igår:) Det hade jag. Liksom chillade och hade inte ett enda MÅSTE! Okej visst hade jag det men lät det vara på listan tills en annan dag:) Alltså om ni vill så kika gärna in på min bildavdelning som snart ska vara proppad med bilder på mig, kompisar, eller andra saker:) Kan bara va skönt att checka bilder ibland. Satt ett litet tag och gjorde en header igår som ni säkert har sett. Men tänkte ändra lite mer på designen och så och jag behöver alla tips jag kan få! Så bomba med kommentarer och om ni vill så får ni gärna göra er header och skicka den till mig. Skulle vara kul! Så bomba nu med kommentarer och jag hoppas verkligen att ni ska få en bra dag:) Gör ett inlägg om jag köpt nåt nytt eller så men vi ses! Puss&Kram //Tilde<3

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards