tildisrosa

Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Natti natti

Av Tilde Crona - 27 mars 2014 20:17

Sådär, nu var det slut på denna dagen. Har varit en ganska så tråkig dag faktiskt. Har varit så enormt trött idag, trots att jag sov jätte gott. Och trots att jag inte har haft något speciellt för mig, så har jag ändå varit upptagen. Liksom precis som den där låten gå, "busy, busy, busy, doing nothing at all" Så ser mitt liv ut just nu.


Saknar den tiden när man var liten. Folk brydde sig inte om vad man hade på sig, vad man hade för frisyr, eller hur lång eller kort man var. Nu har ALLT sådant ändrats. Helt plötsligt så blir allt om utseendet så viktigt. Jag vet att det delvis har att göra med tonnåren, men jag menar måste man alltid se helt perfekt ut? Iibland orkar jag inte fixa mitt hår i en timma och slänger bara upp det i en knut. Eller ibland orkar jag inte klä på mig "snyggt" då tar jag på mig något bekvämt. Det kanske inte är den finaste outfiten men om den är bekväm så är den. Det viktigaste är väl att man själv känner sig fin. Vilket jag gör kanske, aldrig. Okej nu ljög jag, kanske varannan månad. haha, nej men ah


Jg har vädigt dåligt självförtroende, nån som vet hur man kan jobba på det? Jag är väldigt osäker i mig själv, hatar speglar för dom gör mig

bara ledsen, vem uppfann dom?


Godnatt!



                                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards