tildisrosa

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Tilde Crona - 25 mars 2014 21:05

Förlåt för en urusel uppdatering idag. Ska försöka bättre imorgon igen. Har mest vilat mig idag, gick ut på en promenad, sen så såg jag på lite teen wolf. Vid halv sex typ så frågade Elliot om jag ville hänga med honom ut i garaget och fixa med pilbågen, jag sa självklart ja. I vanliga fall så är jag en "nej sägare". Och sen så blev vi fast där till halv åtta. Eller vi gjorde typ massa saker, eller vi typ gjorde trä pilar, som gick sönder gång på gång så vi fick börja om osv. Så tiden gick. Sen så orkade jag inte mer så jag borstade tänderna och la mig:) Inte en så intressant dag, men i förmiddags var det ju sol i alla fall. Imorgon ska jag till ett ställe och prata med en kille och mamma följer också med. Tråååkiiigt. ( asså han är typ en psykolog fast..) tro inte att jag är typ deprimerad eller nått sånt. Jag liksom bara har nån att prata ut med.

God natt! Puss & Kram

Av Tilde Crona - 25 mars 2014 11:28

Av Tilde Crona - 25 mars 2014 09:01

   Hejsan allihop! Idag är det Tisdag, Tiisdag är bättre än Måndag helt klart, eller? Idag händer inte så mycket. Ska snart ta och gå ut och gå. Det är så himla fint väder idag med sol och klar blå himmel.


För några månader sedan så upptäckte jag hur besatt jag var av likes på instagram. Liksom att innan fick jag 70 och nu får jag 20. Men egentligen spelar väl det ingen roll? Eller är det bara jag som känner att det är en liten tävling? Att man lägger ut en bild på sig själv, eller något annat för att sen se hur många likes man får? Det är nog bara säkert jag som känner såhär. Nu har jag äntligen slutat bry mig. Fast för ungefär typ 4 månader sedan så skaffade min lillebror instagram, han är bara 11, men jaja. Och så fick han jätte många likes, många mer än mig. Och jag tänkte: Herregud, jag måste radera alla bilder med lite likes. Men sen kom jag på mig själv att, ja, jag kanske får lite likes. Men det spelar ingen roll. Så jävla löjligt. Skratta åt mig om ni vill, säger bara sanningen om hur jag kännde/känner. Skrattar åt mig själv när jag läser detta.  


( ps, ni måste verkligen se på teen wolf. )



                     




Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards