tildisrosa

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Tilde Crona - 28 mars 2014 21:30

                         


Sitter nu här och gäspar framför datorn. Så nu är det dax för mig att sova. Har inte så mycket att skriva om just nu. Eller jag orkar inte. Men imorgon kör jag igen! Godnatt &Sov gott


Av Tilde Crona - 28 mars 2014 19:56

Hej hej:) Sitter här i sängen med levande ljus jämte mig. Idag har varit en hyffsat okej dag. Tyvärr blev det ingen Hem & Trädgårds mässa, men vädret var ju fantastiskt så jag var ute och solade istället. Jag och Elliot blev äntligen färdiga med vår fågelhålk/fågelholk? Vet inte hur det stavas.. Den blev, tja, ganska bra för att bara ha använt en såg, en hammare, måttband och spik.


Har precis sätt det sista avsnittet av Teen Wolf... Grät nästan sönder under detta avsnittet och förra. Så nu är jag helt röd gråten och har ont i huvudet. Jag gråter nästan på alla filmer jag ser. Förutom typ komedier eller liknande. Igår såg jag på "Lemonade Mouth". En jätte bra film faktiskt. Grät säkert halva tiden. Jag vet inte riktig varför. Jag gör det varje gång jag ser på den filmen.


Här kommer några bilder:)



      


mina älsklings pluttar:)

Av Tilde Crona - 28 mars 2014 09:57

Kom precis innanför dörren. Ni måste verkligen gå ut idag. Solen lyser ganska starkt faktiskt och himlen är klarblå. Det blåser lite kallt men det är fortfarande ganska varmt. Idag känner man verkligen att våren är påväg. Jag hörde att det skulle vara fint väder i helgen också, så man får ju passa på. Igår var det ju jätte tråkigt väder. Men jag tog en promenad ändå. Visst är jag duktig? Jag hatar att vara ute och springa, vet inte varför, men så är det bara. Promenader passar mig bättre.

Jag var precis ute och fotade lite grann med min kamera. Det blev ganska fina bilder, som sagt jag är verkligen ingen bra fotograf än. Men det komemr väl, jag ska kanske skulle behöva gå i en kurs eller något.  Har ni plockat tussilago än? Eller hur man nu stavar det. Jag har det i alla fall. Jag gjorde det i förr går, dom vissnade efter 2 dagar..... Men ändå.

Här kommer några av bilderna jag tog:) Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare. Pussss & Kraaam


     

Av Tilde Crona - 28 mars 2014 08:19

Vitt blus-linne från: Faith
Kostar: har ingen aning
Odd Molly kofta ( ej stickad ) från: ?
Pris: vet tyvärr inte
Halsband från: Ullared/Gekås
Pris: 60 :-

Av Tilde Crona - 28 mars 2014 06:55

Oh My God, det är äntligen Fredag!! Den där känslan man får i magen när man vaknar och inser att det är Fredag!

Ojjsan, hej förresten, har ni sovit gått? Jag har gjort det i alla fall. Åh Gud vad jag älskar Fredagar! Det är något speciellt med dom, det är dagen innan helgen också. Sista dagen på veckan. Sen så kommer helgen som jag tycker mycket om:D
Idag, idag, idag är det fredag. Okej jag ska sluta tjata om det nu.

Idag ska jag gå ut och gå en morgon promenad. Det är så skönt att gå ut och gå/springa på morgonen. Det är ofta mer tyst och inte lika mycket trafik. Elliot kommer hem vid kvart i två.
För drygt två veckor sedan var vi i Göteborg på ett ställe. Jag köpte bland annat en pilatusboll och ett par skor. Men jag har inte hunnit blåsa upp den här bollen. Så det ska jag ta och göra idag. Det är inte så lätt eftersom pumpen som man fick med inte funkar. Eller så är det jag som inte förstår. Ja, det är nog jag som inte förstår. Sen så kommer Elliot hem vid kvart i två, så jag blir inte ensam hemma så länge. Senare på eftermiddagen ska jag åka med mamma till Hem & Trädgårds mässan på Åhaga, eller i Åhaga. Vilket säger man? Ibland kan det faktiskt vara kul på mässor. Eller det beror på vad för slags mässa det är. Men man får ofta massa gratissaker och så får man ofta smaka på saker. Vilket jag tycker om. Speciellt saker som är gratis.

Kommer med dagens outfit om en stund. Har inte gått upp ur sängen än.
Men vi hörs då.

Pusssss & Kraaam

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards