tildisrosa

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Tilde Crona - 21 mars 2014 20:56

Har just kollat på det nya avsnittet av Teen Wolf och PLL. Grrrymt bra serier, ni som inte redan följer serien Teen Wolf, ni MÅSTE se på den. Jag lovar, ni kommer älska den. Så, nu är teen wolf min pfficiella drog. Puss & Kram


 





  

Av Tilde Crona - 21 mars 2014 19:06

Ännu en gång så säger rubriken allt. Har fått i mig lite mat nu i alla fall, och ska snart sätta mig skönt i sängen och kolla på teen wolf. Är det bara Jag som avskyr "Let's Dance"? Finns ingen mening med det.

Det bästa med fredagar är stunden på kvällen när man kan sitta skönt i soffan, med en filt, en film och en skål med popcorn;) Ha en fortsatt mysig fredag.

Av Tilde Crona - 21 mars 2014 15:12

(Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på säker 7 eller 8 månader, kanske mer. Jag har helt enkelt inte haft något bra att skriva om. Jag vet att man måste lägga upp inlägg regelbundet för att få fler läsare osv. Men jag får helt enkelt testa och se om jag orkar.) 


Ja, rubriken säger allt. Våren är ju äntligen här och man blir automatiskt piggare & gladare. För mig har det varit stickade koftor, jeans och varma halsdukar hela vintern. Och när jag gick i affären typ i Januari, sådär lite små frusen, så dras man liksom till klädesplagg som är varma. Som till exempel jag, som hittade fina stickade koftor/tröjor. Detvar det som gällde för mig. Jag brukar inte frysa så lätt, men nu fryser jag med både jacka och flieströja på. Men nu ska jag börja använda alla mina fina blusar, utan att dom ska vara övertäckta av en tjock stickad tröja, eller stora halsdukar osv.

Jag fick nyligen en systemkamera av min mamma & pappa. Fatta hur glad jag blev!! Dom är ju inte direkt gratis.. Men jag tycker verkligen att det är kul att fotografera. Förut tog jag alla mina kort med min iPhone 4 kamera. Bilderna blev inte alls bra. Några bra bilder lyckades jag fånga, men många blev väldigt suddiga. Just nu tar jag mycket kort ute, och självklart på mina 5 syskon. Dom har nästan börjat tröttna på mig och min kamera. Jag hade nog blivit en bra paparazzi.


Idag är jag faktiskt väldigt trött, sov inte alls bra inatt. Och om jag inte får sova ordentligt så får jag både ont i huvudet och så blir jag gnällig också. Ja det var väl allt jag hade att komma med. Så ni får ha en fortsatt bra dag. så återkommer jag lite senare. Puss & Kram


                            


                                                  
                                                  
                                                  
            




Av Tilde Crona - 21 mars 2014 15:04

Min lilla Lykke

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards