tildisrosa

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Tilde Crona - 1 april 2013 08:10

Just i nuet så ligger jag i min säng för jag orkar inte gå upp:) Typiskt mig om jag får säga det. IgÅr blev det lite fel med ett inlägg som jag skulle lagt ut men det kom ut idag istället, fast en del av inlägget kom ut igår och så kom hela + bilden idag så kommihåg det ifall ni tyckte det blev lite kaotiskt i slutet. Vad ska ni göra idag? Kommentera gärna! Kul att veta faktiskt:) Själv så ska jag gå ut och ta en promenad, och gå på en Elfsborgs match mot AIK, ska bli jätte roligt! Igår kväll hade jag väääldigt svårt att somna men ändå gick jag och la mig tidigt för att jag var trött, la mig vid halvtio eller nio, men somnade typ halv tolv, som vanligt så började jag flippa för att jag inte kunde sova men förhoppningsvis så väckte jag ingen, även om jag vet att mamma hörde mig och att hon var vaken också. Jag hatar att vara vaken när ingen annan är vaken, that's it! Kommer mer inlägg efter frukost! Puss & Kram // Tilde

Av Tilde Crona - 1 april 2013 07:56

Hej allihopa! idag har varit världens mest intensiva dag:) Familjen Hermansson var här ist och vi åt världens buffé! Jätte gott var det! Sen hade Hermansson med sig efterrätt som var passion-moss tårta:) Världens godaste tårta, sen så blev det kladdkaka med nån choklad-kola klet på. Jag och Emilia hade en deep-talk och så var vi ute och fotade lite grann. Världens bästa dah typ, har Mölar godis och mått illa hela dagen. Kommer lite mer inlägg imorgon då jag kommer gå på Allsvensk-premiären Elfsborg mot AIK så det kommer bli as grymt! Puss & Kram // Tilde

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards