tildisrosa

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Tilde Crona - 3 april 2013 10:17

Har precis tagit en skön dusch och gjort ipackning osv. Jag och mammi ska ta en tur till stan, strosa runt lite, köpa någon lunch, kanske sitta på någon uteservering eller något:) Idag finns inga måsten. Jag är i en trött period just nu och orkar inte med särskilt mycket men det blir bättre och bättre, jag blir piggare. Idag har jag utsläppt hår! Har ju aldrig hänt i historien! Men idag så! Vi hörs senare:) Puss & Kram // Tilde

Av Tilde Crona - 3 april 2013 08:02

Hej allihopa:/ Igår kväll bröt jag ihop, jag var så ledsen. Jag liksom orkade inte med längre, att redan ha ångest inför nästa veckas skoldagar, att jag åker upp och ner i en bergodalbana, det är snarare mitt mående som åker upp och ner. Och jag vill ha försöka komma på ett sätt att hålla i mig när det går nerför. . Jag är ledsen för att jag känner mig annorlunda , och det är så svårt med kompisar, nu har jag kompisar, och dom som jag har är verkligen jätte fina vänner, men jag är så rädd att göra något fel och sen plötsligt försvinner dom:( Jag är liksom rädd. Men det bästa är ju att försöka, allt man kan, och det blir bättre med tiden, sägs det i alla fall. Tagga skola om några dagar, vem kommer orka gå upp ur sängen på Måndag morgon igen? Inte jaaag..

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards