tildisrosa

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Tilde Crona - 2 juni 2013 08:09




mobba inte mej, kommer videoinlägg senare:)

Av Tilde Crona - 2 juni 2013 07:52

Hej allihopa!
Det var defenitivt ett lååångt tag sen jag skrev på bloggen, jag har helt enkelt haft fullt upp med allt inför betygsdeadlinen i skolan, vilket menas med att allt arbete som man vill ha med i betygen ska vara klart en viss dag. Jag har haft det skit jobbigt nu det sista. Att jag nästan har släppt taget om mina gamla vänner känns helt fruktansvärt. Jag ville ju inte att det skulle kännas såhär, men livet går vidare. Jag har skaffat nya vänner, jätte snälla, fina och icke-falska vänner. Men dom har ju andra vänner också! Det är ju självklart, precis som att jag kan ha andra vänner, men dock väldigt få. Jag är liksom nästan lite svartsjuk att dom har många kompisar, men jag är ju som jag är. Jag är jätteglad över att jag har de kompisar som jag har:-)

Snart är det äääntligen sommarlov, mina batterier lyser rött, och sommarlov är precis vad jag behöver! Vi ska flytta i sommar, vi kommer ha fullt upp med det. Så vi kommer inte åka på några fantastiska, dyra charter resor i år. Vi får nöja oss med en camping plats på Överlida Camping med familjen Hermansson:) Längtar faktiskt redan tills midsommar, då får jag träffa min saknade Emilia och resten av den underbara familjen Hermansson!

Jag har det ganska chill i skolan har dock ångest över kommande dagar som inte kommer vara som dom brukar, tex den här idiotiska golfdagen som dom har anordnat för att skolan inte kommer på något annat. Dessutom är en golfdag så tröttsamt och jobbigt, HATAR GOLF. Speciellt riktig golf, minigolf är kul, men inte sån där tråkig golf. Ett stort förlåt till alla er golfälskare där ute, men säger bara som jag känner. Någon som vill vara snäll att berätta om hur man tjänar pengar på Vfm? Tack på förhand!

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards