tildisrosa

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Tilde Crona - 3 juni 2013 08:16

Hej hej allihopa! Jag sitter i skolan och jobbar på för fullt, har huvudvärk och det suger. Har golfdag imorgon som gör denna vecka lite extra jobbig. Jag är så mycket på minus så jag vet inte vad jag ska göra! Sover inte på nätterna och jag orkar snart inte gå upp ur sängen längre. Men något får upp mej ur sängen, vet inte vad det är. Väcker mamma flera ggr per natt för att säga att jag har ont i huvudet eller magen fast det är ju inget hon kan göra klockan tre på natten? Fattar inte själv hur jag tänker, jag är ganska medveten om det själv, men vill inte erkänna det. Idag ska jag jobba med matte och antagligen redovisa denna veckan, känns skönt. Vi ska få reda på våra betyg denna veckan, känner mej lite spänd, men jag kommer få MINST godkänt i alla ämnen vilket känns väldigt skönt, klart man vill prestera mer än vad man egentligen klarar av, i alla fall för mej. Ställer väääääldigt höga krav på mig själv, vilket bidrar till all min stress och ångest. Ska ladda upp en video blogg i eftermiddag, den är typ 1 minut och jag pratar inte så mycket:( Men ni får se sen i alla fall. Just nu så äter jag typ Ipren varje dag, tabletter för halsbränna och mediciner för andra saker. Mamma säger att det inte påverkar sömnen men jag har fruktansvärt svårt att somna om när jag väl har vaknat och gått på toa. Man klarar nog dagen på 6 timmars sömn. Men ändå! Jag kommer ändå vara väldigt trött. Nu är det bara att stå ut som gäller, imorgon = golfdag, Onsdag = vanlig skoldag, Torsdag = Ledig ( tror jag ), Fredag = SKOLAVSLUTNING! Jag har hittat en lång klänning som är fin, en svår färg att beskriva, men lägger upp bild på den senare i kväll, så får nu kommentera om vad ni tycker om den. Nu ska jag återgå tillMitt flitiga arbete.

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards