tildisrosa

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Hej Sööndag:)

Av Tilde Crona - 28 oktober 2012 09:06

Japp, Söndag idag men denna Söndagen är den underbaraste någonsin. Det är ju såklart bara för att jag är ledig imorgon och resten av veckan! I andra fall så hatar jag Söndagar bara för att det är dagen innan Måndag osv. Kanske låter krångligt men i alla fall. Då brukar jag sitta och ha sån ångest innför Måndag bara för jag vet att det är en jävligt jobbig dag att ta sig igenom på nått sätt. Har det alltid varit så att Måndagar är hemska?


Idag har vi inget planerat. Pappa ska nog röjja i rummet som måste göras i ording och sånt. Men jag har ju ganska ont i huvudet så får la vila. Idag strålar solen och då känns allt lite lättare på något sätt eller hur? Kanske får tvinga ut mig en timme eller så på en promenix;P Fast man blir ju lite lurad för igår när jag tänkte gå ut så hade jag vinterjacka och allt på mig. Fast när solen lyser så tänker iaf jag att det ska va lite varmare. Och så kommer man ut och känner att det är typ 3- grader! Man ba: Fan vad kallt! Jag fick gå in igen och hämta mössa, vantar och hela kittet. Fast jag ska ju inte klaga men tanke på hur grått & regnigt det har varit.


Bloggens statistik börjar bättra på sig:) Är det för att man gör fler inlägg elr så? För när jag hade tagit ett uppehåll utan att säga till så rasade statistiken och det är ju självklart men när jag började blogga med flera inlägg per dag så gick statistiken upp med 8 pers eller så. Som ni vet så suger jag på bloggar och blogg inställnings grejer därför har jag ingen snygg design eller header. Ska jag ringa hit Alva? Snart är det så illa.. Alva är en as duktig bloggare om jag får säga mitt och det har jag skrivit i typ vartenda inlägg så det börjar bli ett väldigt tjat. Men om jag ska göra en lista på vad jag inte kan om blogg-design så kommer den bli så häääääääääääääääääär lång, promise. 


Nu kommer lill-syrran in och vill att jag ska sjunga så får stoppa här:) Men jag hör av mig sen:) Puss Heej! // TILDE<3

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards