tildisrosa

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Fryst, djupfryst

Av Tilde Crona - 2 april 2013 07:59

Hej och godmorgon allihopa! Igår kväll från klockan fyra till åtta så var jag borta, delvis på den Allsvenska premiären mellan Elfsborg och AIK. Jag mådde pyton när jag, Philip, Elliot och pappa åkte dit, men det lugnade sig senare. Sen så visade det sig att vi hade fått platser på olika rader:( Så Philip och pappa satt allra högst upp, där jag skulle suttit egentligen men jag blev så höjdrädd att jag höll på att spy, men sen så satt jag och Elliot med hans kompisar så jag inte skulle känna mig helt borta. Matchen var skit kul! Jätte spännande verkligen eftersom det var så himla jämt mellan båfda lagen. Jag satt bokstavligen och frös i 90 minuter för jag hade tagit på mig för lite kläder, det var ca 1-2 grader. Brrrrrr! Matchen slutade 2-2, ELFSBORG SKULLE JU VINNA!!:( Men jag älskar verkligen stämningen som uppstår på en fotbollsmatch, mest när det går bra för det laget man hejar på men så kan det inte alltid vara. Elliot ( min lillebror ) fick leda in Elfsborg, coolt, för andra gången. Jag tog lite kort som ni ska få se nu, jag hatar AIK klacken bara så ni vet, typ en av de stökigaste.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards