tildisrosa

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Dagens outfit:)

Av Tilde Crona - 2 april 2013 12:54

                                                  
                               Hej!

Idag händer inte mycket. Ska träffa Alicia och Sofi i stan om en liten stund. Sen så ska jag inte göra så mycket mer. Går dagen var AMAZING!


Igår på matchen så hörde man hur dom ( AIK-klacken ) skrek "du åldes som en hora" åt Banguru. Fan ta dom asså. Man knde höra hur barnen runt omkring kommenteade situationen och det var helt sjukt, att 7-åringar ska behöva sitta och lyssna på sånt. Det gick ju liksom inte att ignorera det hela när säker 4000 pers satt och skrek et över hela Arenan. Vad arg man blir på sånna omogna personer. Banguru är en kille från AIK som såldes till IFE för er som inte vet. Och för det första så är det inte Banguru som tar besluten och för det andra så är det inte schysst att behandla en föredetta lag kamrat på det sättet. På planen är ju alla fiender, det är inget jag ifråga sätter men det jag verkligen ifråga sätter är hur dom ens orkar? Orkar samla kraft för att skrika sånt åt en person, som att han inte skulle ha några känslor. I grupp är det mycket enklare att såra en person. Man följer strömmen, jag tror att många är arga och ledsna över att han såldes men då visar man det genom ilska,  man behöver inte göra det.  


                                                  
                      Dagens outfit: Marinblå Odd Molly knyt-kofta Från: ?

                                                  
                                                 Blåa jeans Från: Lager 157

                                                  
                                                  Vita converse : Lager 157

     

                                                  RÅAKDE PUTA MED MUNNEN, SRY!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards