tildisrosa

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Tilde Crona - 21 januari 2013 13:38

Börjar väl med ett stort förlåt igen. men ibland behöver man ta pauser och få lite inspiraton till nya bättre inlägg än förrut. sitter oc skriver på Alice MacBook och det känns väldigt bra på något sätt. I helgen har jag vart och badat på badhuset med Saga och så har jag varit i ishallen med Hanna. jag tror att jag ska börja spara till en Mac nu. Den är ju inte billig. Skriv massa komentarer och skriv hur ni har haft det över julen. själv har jag vart i fjällen och åkt slalom. Fick jätte fina julklappar som jag uppskattar stort och som har hjälpt mig, och då menar jag för att jag fick mycket pengar så att jag kunde köpa en fin platt teve istället för en ful tjockis-teve. Kommer börja blogga mer nu, absolut! Men uppdateringen kommer inte vara på topp för jag har så häääär mycket att göra i skolan.  känner att det går väldigt segt för mig att skriva men det kan inte ni känna eftersom ni läser inlägget när det är klart. Har inget att skriva förutom att jag kanske vill börja i zumba. Jag har inte pratat med mamma än så om du läser detta nu så vet du att jag vill. ( kanske ) Jag sitter just nu och oroar mig för mormor. Inte mycket men hon är i Afrika och hon hör inte av sig. Men hon har säkert bara fullt upp med alla roliga saker. Sitter och pratar med Alice och Saga om en eventuell trip till Göteborg i helgen. Har inte pratat med mamma om det heller men det kommer säkert gå bra! Saga sa att hennes pappa kunde köra så BAAAM! Ska till läkaren sen. Orkar inte skriva om vad men orkar ändå inte ha hemligheter på bloggen. Känns så suuuurt. Har knappt jobbat idag så har dåligt sammvete men mår som en skit och vill bara åka hem och bädda ner mig. Imorse kom jag knappt upp ur sängen och jag var sjukt sur mot alla. Erkänner. Sen så hatar jag att jag är mycket kortare än alla andra och mycket mindre än alla andra för då kan jag inte ha snyga kläder och jeans och sånt. Måste dra puss puss hejdå. 

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards