tildisrosa

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

dubbel trubbel

Av Tilde Crona - 22 oktober 2013 19:49

Ja, då var det dags igen. Ännu ett inlägg om hur jag ALLTID lyckas hamna i trubbel. Det är liksom alltid något som pågår. Ibland så undrar jag hur mina vänner mår, och dom kanske går igenom något jobbigt? Men det har ju jag inte märkt för jag är så självupptagen och låter min känsla ta över. Det är ju i de lägena som jag ska dra åt tyglarna lite till, pressa mig för att visa att jag kan bestämma över mig själv och vad jag känner. Men åter till dagens trubbel.


Jag skulle träffa en tjej från dialogcenter, och bestämde mig för att jag inte ville. Låste in mig på toan i typ 40 minuter tills mamma blev vansinnig och tvingade mig till att låsa upp dörren. Så där låg jag på badrumsgolvet i fosterställniing och skrek för att jag inte ville träffa den här tjejen. Och vipps så var de tre timmarna som bort blåsta på grund av det. Usch vad mina problem tar av min tid. Mitt liv handlar ju bara om mina problem. Alla säger att det händer alltid något bra på en dag. Även fast det är sekunder. Men jag har ärligt talat bara haft irriterade och skitsura föräldrar som tycker att jag beter mig som 4 år idag. Och nu så har jag ingen energi kvar till skolarbete eller va det nu är som jag måste göra. F*** ! Vad är det jag håller på med? Jag måste ta mig i kragen och resa mig igen. men hur ska jag göra det? Efter lovet ska jag vara helt återställd och frisk så att jag ska gå till skolan och bara ösa på med ton av läxor och häften med allt jag måste komma ikapp med. Och åter igen så kommer de lägga för mycket på mina axlar som trycker ner mig, och då drunknar jag. Jag borde nog gå om 7:an, jag klarar inte kraven i skolan, eller utanför skolan. Jag ber dig Gud, att stoppa tiden´. Då har jag lite tid på mig att läsa ikapp allt jag missat i skolan och kanske låna böcker på biblioteket om hur en 13-åring ska vara i dagens samhälle. Jag skulle kunna hålla på och rabla upp en lista till säkert 300 punkter. Men nej, alla har väl problem? Är det inte bara på film som allt är sådär bra? I regel så har dom ett jätte stort problem i början som tillslut löser sig och allt blir "levde lyckliga i alla sina dar". Dom som har det så, ni ska vara så himla glada! Imorgon blir det tandläkar besök, wish me luck! Puss O Kram




                                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards