tildisrosa

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Omg

Av Tilde Crona - 28 oktober 2013 09:34

Jag trodde jag skulle orka med att skriva inlägg regelbundet och uppdatera ofta. Men vipps så var den teorin borta. Jag har super mycket att skriva men jag är så fruktansvärt trött och det blir inte kul att blogga då. Det ska väl vara kul? Åtminstone lite grann. Igår så hände det någonting som gjorde att jag bara låg i sägen och mådde super duper dåligt. Kunde inte, eller hade inte, kraften att rycka upp mig och låtsas må bra. Nä, jag är dålig på det. Men jag var med i stallet när min lillasyster red igår. Hon red för tredje gången och hon lär sig sakta men säkert. Det är bra att hon rider så att jag får chansen att träffa hästarna. Har ridit i 6 år men slutade pga olika skäl. Nummer ett: kom inte överens med hästarna. Nummer två: var för feg, kunde ej ta kommando. Nummer tre: Allt ba rasade och bestämde mig för att sluta. Men aj aj aj, vad ont det gör i hjärtat att jag slutade:( Nu undrar ni säkert varför jag inte bara börjar rida igen? Men ärligt så orkar jag ingenting just nu. What is happening to me? Är ba så down. Och idag har jag vääääärldens halsbränna och det känns som mina inälvor ska frätas sönder. Usch och fy. Idag får vi gäster, kanske skriver senare.


Puss O Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards