tildisrosa

Alla inlägg under oktober 2013

Av Tilde Crona - 19 oktober 2013 07:42

Idag vaknade jag inte av mitt larm. Jag tar typ en tablettsom jag måste ta en viss tid på morgonen så jag ställer larmet då. Men det konstiga var ju att jag hade högsta volym me inte vakna :O Min familj däremot, dom vaknade och fick gå in och knuffa på mig. Ja men det kan ha berott på att jag satt och kollade på vampire diaries och andra serier till sent. JAAA! The Vampire Diaries har kommit ut med en säsong fem, jag dog typ när dom sa i sommras att det skulle komma en säsong till, det var typ i Juli, och den hade pemiär i Oktober så jag började kolla om alla avsnitt igen och den är så fett grym! Men det suger att dom på swefilmer lägger ut lite fler avsnitt i veckan än ett. Vet någon när PLL kommer med sitt långa avsnitt,? Jag vet vad ni tänker,          men just nu är jag "lite" besatt av serier, ser på Gossip Girl, PLL och TVD. Okej, nog pratat om serier. Idag ska vi få gäster från Göteborg. Men gud, vad löjligt det lät. Jag har ju känt dom sen jag var 6 år,  ( ok, mest Emilia då men ändå ). Senare får ni en uppdatering. Tror jag, kanske.
 
 
 
              
 
                                                  
                                                  
       
 

Av Tilde Crona - 19 oktober 2013 07:29

Ja vad ska man säga egentligen. Kanske ska börja med ett hej ( det vore trevligt ) och berätta om hur jag har "levt" sen jag slutade blogga. Bar beredda på att läsa en bibel.


Efter skolavslutningen så mådde jag jätteee dåligt, och de tre första veckorna hade någon typ av magkatarr som gjorde att jag ej kunde äta:( När det äntligen hade lugnat sig så började jag oroa mig för när skolan skulle börja. Liksom, vem börjar oroa sig för det när man har 6 veckor kvar på sommar lovet?! Sen skolan har börjat så har jag verkligen gått och mått dåligt, dag ut och dag in. Och det är inte fysik sjukdom, det är psykiskt. Och jag vill inte själv inse att jag behöver mer struktur i skolan. Jag vill vara som alla andra. Jag önska det bara hade varit så enkelt som vissa har det. Alla säger shit happens. Men ångest ska inte behöva gå med varje dag heeeela dagarna i skolan. + att jag bara är 13. Jag liksom rasar ihop och är så himla trött på livet. Men kämpar för att hålla uppe modet. Min familj också. kursiv text

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards