tildisrosa

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Spontan inlägg:)

Av Tilde Crona - 29 januari 2013 16:35

Hej hej! Ingen kvällsinlägg igår men får nog se till att det ska bli några. Idag har det vart en toppen dag för mig i skolan. För utom att Alice är sjuk och det sänkte mitt betyg på dagen. Hon svarar varken på sms elle när man ringer så man blir ju lite misstänksam. Gick och köpte lite egna lösnaglar idag fast dom gamla från bästa Saga sitter kvar ännu:-) Jag hade en skön buss resa hem. Sagt och filosoferade och tänkte för mig själv. Jag glömde nuet och lät mig själv få dagdrömma ett slag. Tänkte mest på hur glad jag är över att just jag fått ett liv på jorden.


Förut var det annorlunda. Jag hatade mitt liv. Ville nästan få slut på det. Okej jag ska inte ljuga, jag ville få ett slut på det. Just där och då. Jag vet hur många gånger vissa har sagt att livet är en gåva och en fin sak liksom. Men det har inte gått att förhandla med mig på det sättet förren typ nu när pusselbitarna äntligen börjar falla på plats.

Idag tänkte jag plugga lite. Kanske. Senare i så fall. Jag har bara 3% på mobilen så den kommer dö snart så puss & kram // Tilde

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards