tildisrosa

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Tilde Crona - 2 september 2012 18:26

Hej Hej allihopa! Idag var det från början tänkt att jag och familjen skulle åka till IKEA, men det blev ändrade planer. Istället var vi hemma och hade en slappar dag:) Ganska skönt att ladda batterierna<3 Idag är också mormor och morfar här men bara för att dom skulle lämna mina syskon;p Jag är så trött i skolan just nu för att det är så mycket:( Försöker sova på natten som alla andra men huvudet vill inte sova:( Typiskt mig att vara sånn. Jag ska försöka börja göra videoinlägg någon gång.  Fast jag har ju aldrig gjort det förrut så jag är inte så bra på det men jag kan ju i alla fall testa;p Idag har jag kollat på filmen  Jag saknar dig. Jag har sett den typ 2x innan men den är så bra så jag såg den igen:) Man blir verkligen tagen av vissa filmer och i detta fallet blev jag det igen=) Ni kanske har sett den så jag kanske inte behöver förklara hela. Jag hinner inte skriva mera nu. Puss hej!

Av Tilde Crona - 2 september 2012 10:50

Tjena! Jag har precis skapat en ny blogg här på bloggplatsen :) Har fortfarande en blogg kvar på blogg.se som jag snart måste radera. Jag har bloggat i ett år på den andra bloggen och har kanske mellan 15-20 läsare. Fast just nu är statistiken ganska dålig på andra bloggen:( Hoppas allt blir mycket bättre här! Jag kanske kan fortsätta berätta lite om mig, fast bara lite grann   Jag spelar fotboll 2x i veckan, jag rider och det har jag gjort i 6 år nu men tänkte sluta för ett tag.. Jag ska testa. Jag har precis börjat på en ny skola och jag har fullt upp så om jag inte bloggar varje dag så vet ni varför. Jag försöker blogga varje dag för bloggen är så pass viktig och där kan jag även skriva av mig lite ibland:) På blogg.se kunde jag inte video-blogga men här går det! Jag blev super glad när jag såg att det gick att göra det här. Ni som har haft eran blogg här länge på bloggplatsen tycker säkert: Oj vad glad hon blev över det då. Men eftersom jag inte kunnat göra det förut så. På fritiden hänger jag såklart med mina kompisar och sånt:) Jag lyssnar även VÄLDIGT mycket på musik, det är typ såhär: MUSIC IS MY BOYFRIEND! Haha! Inte riktigt fast jo!  Från början skulle jag och familjen åkt till IKEA idag men det blev såklart ändrade planer:( Har inte tid att skriva mer nu:( Så byebye! Puss hej! // Tilde  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards