tildisrosa

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Tilde Crona - 6 september 2012 07:50

Sitter på bussen nu igen.. Alva ska ju alltid envisas med att ta halv åtta bussen men jag vill ta åtta bussen.. Haha! Idag är det såå kallt! Typ 5 grader!! Gaah! Typ har frusit tårna av mig i mina converse och det var bara tur att jag tog en jacka! Igår var jag skit stressad till bussen men idag kunde jag bara ta det luuugnt! Igår fick min kompis ( typ bästa kompis ) ett syskon! Jag fick en bild och det var världens gulligaste tjej, JAO! Fick bilden när jag gick i skolan och jag ska bara säga att jag var skit nära på att börja grina! Alla kompisar ba: vad har hänt? Jag ba: inget osv. Sen sa jag of course allting:) Det blev ett jääätte kort inlägg sorry.. Seees! Hej då lovers and haters! Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards