tildisrosa

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Tilde Crona - 22 september 2012 12:32

Jag har inte bloggar på ett tag för det kom upp andra saker i mitt liv som jag inte ens kunde med att skriva om på bloggen. Och för alla er som har vart inne varje dag så ber jag om ursäkt. Men det har varit och är en lite jobbig period just nu. Jag har inte ens haft tid med att skriva till er att jag skulle ta en bloggpaus och det är jag etkligen ledsen för men det är ju försent för att göra något år det nu. Jag har faktiskt en god nyhet(enligt mig) och det är att jag ska få ett par Dr.Martens Jag skiter i vad andra tycker om skorna och vissa tycker ju men, vadå då? Alla kan ju få ett par Dr.Martens men jag älskar dom! Seriöst dom är faktiskt sjukt snygga:) Jag tycker om allt på dom liksom:) Har kollat runt lite på nätet till en början. Det är ju bara så svårt att bestämma sig, eller vad tycker ni? Jag har i alla fall och har alltid haft en väldig beslutsångest om precis allting. Om det så handlar om vilket IPhone skal jag ska ha eller vilka örhängen. Men värst blir det när jag går i affärer och det brukar ofta sluta med att jag faktiskt går ut därifrån tomhänt eftersom det var för svårt att välja:( Men nu har jag mycket tid att tänka efter vilken färg och så som jag verkligen vill ha. Jag gillar ju alla som är sådär glansiga. Oavsett färg så är alla glansiga super snygga, enligt mig då. Jag ska förstås åka och prova någon dag också. Någon som kan tipsa om färg? Har ju beslutsångest! Ska dra till GBG nu och träffa en nyfödd bebis! Och andra såklart! Men snälla jag behöver tips om färg! Puss Heej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards