tildisrosa

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Tilde Crona - 7 september 2012 18:19

OOh nej, nu har det slagit till igen! I hela kroppen.. FEBEER! Det värsta.. Usch! Hela man själv mår fan PYTON! usch asså! Ihelgen skulle jag ju hängt med både en och två kååmpisar men det blir väl ändrade planer då:( Har i alla fall köpt mig lite gott godis och lite så.. Man får ju unna sig lite när det är fredag! Fast jag är sjuk ( FAAN )! Jag har haft en skit dag i skolan.. Inget med vännerna eller så men asså vi har en uppgift u BOF ( bild och form ) som ska vara klar på Onsdag och jag suuuger i bild så det går ju inte frammåt för mig direkt! Först skulle vi vara två och två och måla av varandras FEJS. Sen ska man fylla sitt ansikte med saker som gör den till den jag är. Typ om jag gillar havet kunde jag göra håret blått ( som en av mina vänner gjorde ) Och jag typ gjorde mitt hår färgglatt med olika pappersbitar och typ en sol på kinden för jag gillar sommar och fotbollar som ögon för att jag gillar fotboll SÅKLART! Jag har inte kunnat vara med på träningen pågrund av mitt skadade knä. Och just när knät blev bra så skulle jag OF COURSE dra på mig denna skiten också! Jag har inte haft mycket tur dom senaste veckorna.. Min blogg går SÄÄMST och jag MÅR inte bättre, tro mig. Snart ska jag försöka äta medans iprenen värkar;p Sorry för att jag inte bloggade igår. Men jag mådde som sagt ganska skit redan igår kväll så jag orkade tyvärr inte.. Men om jag nu är sjuk så kanske jag kan lägga ner lite mer tid på bloggen än vanligt.. Om inte huvudvärken är alldeles för olidlig som den är nu t.ex Förlåt för kort inlägg, förlåt mig för ALLT! Men nu ska jag äta så drar mig snart ner för den långa jobbiga trappan som bara får mig andfådd och trött... Är det helt idiotiskt att önska sig en skateboard i 

julklapp? Undra bara! Puss ( krya på mig ) Puss!


                                                  
                                                  
                     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards