tildisrosa

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Tilde Crona - 4 september 2012 17:29

Satt och surfa runt lite så ett inlägg kan väl inte skada?   Har precis vant mig vid bloggplatsen och tänker inte byta blogg-ställe på ett tag ska jag vara ärlig så tycker jag lite som William Spetz. Visst är det lite som att flytta? Att byta blogg-plats menar jag.  Jag har ju inte riktigt varit med om just den situationen. Bara som sagt när jag var liten och man tänkte väll inte så mycket på det då?   Men vi har varit nära på att flytta ett par gånger men tillslut har det inte blivit något ändå:( T.ex nu har mamma och pappa ( och lla barnen såklart! ) varit intresserade av ett hus i Applared men av olika anledningar så blev det inget:(  Jag hade orientering idag på idrotten, som jag suger på.. Och vi skulle leta upp och stämpl 3 kontroller som fanns ute i skogen.. Skogen var fan as läskig så i slutet när min kompis sprang rätt in i skogen så fick jag panik och sprang därifrån. Vi gick typ vilse, på sätt och vis. Vi hittade kontroll 4 istället för 9 osv.. Det var typ skit kallt, blåsigt och regningt   Vi gick förbi en järnväg och sen upp för en SÅÅÅ lång och SÅÅ brant backe som aldrig tog slut.. Vi gick och gick tillslut kom vi upp högst upp och där fanns det ingen kontroll!! Fan vad arg man blev då asså!   


Om ni har sätt på The Wrong Turn så skulle ni inte villja vara i den skogen som vi orienterade i! Asså jag gick bara och tänkte på dom missbildade kanibalerna. Dom var typ missbildade pågrund av innavel! FYYY!      Dom la taggtråd på vägarna så att männinskorna skulle få punktering på vägarna och sedan kom dom och typ dödad människorna, tog med dom till deras hem ( som var så himmla äckligt ). Det låg fullt med rester på tallrikar och det kokades människor i en gryta..    I ett kylskåp förvarade dom inälvorna... I badrummet fanns det muggar med ögon, tänder och sånt... Sen såg man en männinska ligga på ett bord med ett halvt ben och en halv arm. Och den hade inga ögon osv.. Jag vill inte berätt mer nu för man typ börjar må illa då:( Men jag har kommit fram till att jag inte gillar skräck-filmer!        Hejj dåå kååmpisar!  Detta var sista inlägget för idag! SEES!

Av Tilde Crona - 4 september 2012 15:05

Nu står jag och väntar på bussen på Torget.. Jag har skit ont i mitt knä som jag har gjort något dumt med:( Liksom varför skulle jag? Varför skulle detta hända just MIG?! Jag blir galen på slumpen.. Jag är skit hungrig och sugen på godis såklart. Men jag har inga pengar så jag kan inte köpa:(

Idag har det varit ganska okej i skolan men ändå ganska dåligt.. Har inte kunnat koncentrera mig. Jag gin typ inget gjort heller:( BAAAD! När jag kommer hem så måste jag plugga lite matte, no kanske lite SV också? Visst blir man galen på folk som inte kan hålla käft?! Eller är det bara jag? Det var några som störde mig så jävla mycket när jag hade matte idag! Azzå jag blev förbannad! Men försökte bara ignorera:) Är ganska va på det om jag måste säga det själv: )

Sen ska jag hem och slappa och chilla lite<3 Jätte skönt! Jag undrar om ni vill att jag ska skriva långa eller korta inlägg? Just nu blev det ganska långt för att vara ett mobilinlägg:) KOMMENTERA! Det är just nu lite för tidigt för en länk-tävling men det kommer senare:) Puss HEEJ!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards