tildisrosa

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Rubrik saknas

Av Tilde Crona - 23 mars 2014 10:45

     Förra sommaren var jag och min lillebror hos mormor och morfar i segelbåten. Allt gick jättebra vi hade en jätte mysig tid tillsammans . Nu kommer vi till det lilla problemet. Att jag har fått någon slags sjukdom, den kallas "inte sova borta" sjukan. Jag är ju för sjutton 13 år! Asså sicken mes jag är. Men jag vill så gärna vara hos dom. Men det går inte. Jag vet inte varför men jag har någon slags "alltid vara nära mamma" sjukdom också. ´I alla dessa år, sen jag föddes, har jag alltid varit ofta hos mormor och morfar. Speciellt på sommrarna eftersom dom bor i bohuslän och det finns inget vackrare. Det var väl speciellt efter jul som det hände något bara sådär. Men jag har alltid haft lite sådär rädd för att sova borta. Eller inte alltid, men några gånger. Mormor är ju som en mamma för mig. Jag var mycket hos dom när jag var liten. Asså hur mycket som helst. Och nu ba: jaha. Och Philip vill inte åka dit längre. Han har växt upp och hänger med polare 24/7 och jag är fortfarande fast vid tio-års åldern. Vad finns det för botemedel? Jag vet att jag har nån "diagnos" eller så. Men jag har haft den "diagnosen"(  sjukdomen ) sen jag var, sen jag föddes. Och det har aldrig vart några problem för mig att sova över med kompisar eller sova hos mormor. Men det verkar som att den blir ärre och värre. Allt kan man inte bota med tabletter. Mycket sitter nog i mitt huvud också. Men jag skulle t.ex åkt upp till mormor på sportlovet. Men det blev inte av. Och efter julafton skulle jag stanna några dagar, men klarade bara en natt sen så fick dom skjutsa mig hem! Hjälpppppp!                                       
           saknar sommaren:(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards