tildisrosa

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Kort, Kort, Kort

Av Tilde Crona - 25 september 2012 19:13

Förlåt nu för ett väldigt kort inlägg. Jag ber verkligen om ursäkt men ni kommer få se ett bildspel lite längre ner och vill att ni ska se på den:) Kort fattat lite om dagen så har jag haft världens jobbigaste idrotts-lektion.  Fick springa runt, runt en fotbollsplan och sedan skulle man ty räkna pulsen och lite så. Sen har jag haft matte Kp-Pass idag och lite språk. Har inte hunnit med så mycket idag is kolan. Tycker dagen har gått hyffsat fort idag faktiskt. Tisdagar är alltid lite lättare än Måndagar men då snackar vi gram inte kilo. Jag vill verkligen unna blogga mer men jag har så fullt upp med allt annat:( Önska att det inte skulle behöva bli såhär med varenda blogg jag gör men det får väl vara lite så ibland då.  Som sagt jag tänker bara blogga när jag vill, kan och känner för det. Annars har man inget skojigt att skriva om. Då blir det bara dp inlägg heöa tiden och jag tycke rinte ni ska behöva ta allt det och jag ska säga, det är ju en heö del skit som behöver komma ut ibland men jag vill försöka att inte få ut det på bloggen, och inte ska det behöva gå ut över er läsare heller. Hoppas ni får en bra dag. Kramar Tilde:P




                                                  
                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards