tildisrosa

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Rubrik saknas

Av Tilde Crona - 29 september 2012 14:16

Hej alla.. Jag har typ gått lite grann på markanden idag:) Ganska kul faktiskt:)

Jag har köpt två jätte fina saker till min IPhone som det kommer bilder på lite längre ner.

Men när jag kom hem och ackade upp allt så visade det sig att ett av skalen var trasigt! Jag tänkte likosm VADÅ?! Man kan ju inte sälja saker som är trasiga. Just denna gången så var det inte sönder alls mycket men azzå om det händer fler gånger så.. Nemen man blir så arg, iaf jag. Jag tyckte ju att personerna som satt och sålde skalen verkade lite mysko/skumma. Sen köpte jag en annan rosa grej, typ ett skal fast som skyddar lite mer. Det var ju i alla fall helt så det blev jag nöjd med:)

Klockan är typ halv tre och jag har inte ens ätit lunch än! Börjar ju inte bli lite hungrig azzå.. Men af så skulle jag tycka det var kul och svara på lite frågor så det kan ni ställa hur många ni vill:) Azzå denna bloggen går jätte segt framåt:( Känner mig typ as förbannad varje dag när jag kollar statistiken och så ska det ju inte vara, eller? Vi kanske kan sammarbeta? Jag lovar att skriva på bloggen flera ggr om dan medans ni kollar varje dag? Ok? Skulle ju så gärna vilja att statistiken går bättre.. Min kompis Alva, ja ni vet hon som jag alltid brukar åka buss med? Hennes blogg är typ som Nellie Berntssons. Nej nu uttryckte jag mig fel, men hon har as bra statistik och tusen kommentarer både från lovers och haters. Det är ju så det ska vara! Vet inte hur hon lyckas men hon får typ as många frågor som hon kan svara på och hon har typ folk som har henne som förebild.. Vet inte hur men hon är ju ganska bra på att blogga också och det är ju inte jag, inte riktigt iaf. Nu tänkte jag i alla fall lägga ut bilder på min outfit och på det jag har köpt:) PussHej!


  Dagens Outfit är: Stickad kofta från Odd Molly och Svarta jeans från H&M:)


Kommer bilder sen på vad jag har köpt:) Pusssss!


                                              

                                       


 
 
Ingen bild

erika

2 oktober 2012 11:27

fluff fluff

Tilde Crona

4 oktober 2012 15:22

haha! Aah verkligen:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards