tildisrosa

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Tråkig Söndaaaaag..

Av Tilde Crona - 30 september 2012 17:08

                                                 Hej på er alla i alla fall.


 Vad har ni gjort idag? Själv har jag kollat lite film, bakat lite och SLAPPAT. Jag har ändå haft en rätt okej dag, men lite för tråkig för min smak. Killarna kom hem från husvagnen idag och så blev det plötsligt väldigt intensivt igen. Har också tagit en liten promenad med en av mina bröder till ICA. Mamma hade glömt köpa sås till maten så då kunde jag lika gärna gå istället för att ta bilen. Äntligen har jag gjort något vettigt. Jag har typ mått ganska sådär idag. Har haft ont i magen och sura uppstötningar hela dagen! Usch säger jag bara, usch. Ska någon av er kolla på Willams-lista sen? JAG SKA! Absolut! Det är nääästan ett måste för jag tycker verkligen att ni ska se på den. Den går direkt från SVT PLAY. Börjar klockan 19.00 ba så att ni vet:) Idag har jag inte varit så "digital" som jag brukar kalla det. Alltså att jag inte har varit så beroende av all media idag t.e.x som tv, telefon, dator osv. Om jag faktiskt skulle ge mig själv en utskällning på grund av att jag sitter för mycket vid dator, tv och telefon så skulle den kunna låta ungefär såhär: Tilde, du måste inse att du inte kan leva i din lilla "instagram värld" eller telefon bubbla som mamma kallar det. Lev istället här och nu i samhället och sitt inte där och glo på den lysande skärmen. Den ger ju dig för fan inget vettigt att tänka på. Så ligger du där och grubblar på natten. Varför skrev hon en sån kommentar till mig, eller varför la hon ut en sån bild? Är hon verkligen alltid sådär lycklig som hon alltid skriver?  SÅ KUNDE DET LÅTA! Jag sitter ju ganska mycket vid dator och telefon och sånt. Det är så typiskt mig att gå & kolla  instagram en gång var femte minut för att se om någon lagt upp något. Så nu ska jag nog ta & ge mig den där utskällningen. Men självklart ska jag inte blogga mindre eller så det var inte så jag menade men jag kanske borde tänka mig för lite i alla fall. Babysteps som pappa brukar säga. Ta små steg. Jag kan ju börja med att inte kolla instagram var femte minut i alla fall. HERRÅÅÅ!! Puss!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards