tildisrosa

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Tilde Crona - 18 mars 2013 18:48

                                                  
                                               Hej!

Fick lite sommar längtan idag så jag kollade runt på lite bloggar och fick lite inspiration till sommar outfitsen i sommar. Jag är rätt så liten i storleken så allt kan ju tyvärr inte passa mig. Jag har alltid haft det jobbigt med kläder och skor. Just nu är jag lite inne på det där med nitar. Jag fullkomligt äääälskar nitar. Det är ju det som är gansak inne just nu också men jag bara äälskar dom asså. Tönk så mycket dom kan göra med ett tråkigt iphone skal? Eller med ett par tråkiga jeans egentligen. Man kan ju sätta på nitar på i stort sätt vad man vill! Tröjor, skal, skor ( om man är försiktig ) och byxor. Jag har tänkt testa men har inte fått tag på rätt material för det. Om någon vet säkert vart man kan köpa nitar i Borås så snälla tipsa mig, kanske är lite efter men jag vill verkligen detta! Har så många skal som man skulle kunna piffa upp osv. Kanske vill sätta nitar i mina converse. Men vet inte om min mamma tillåter mig eftersom det blir hål i skorna och hon vill att dom ska hålla så länge som möjligt! Jag var ute drygt en timma innan och spelade fotboll md min bror. Rysligt kallt var det! Jag hade mössa, vantar och en tjock dunjacka. Eller vinterjacka.  Och jag frös som in i helsike! Fast i o försig så hade jag converse på mig och det var liksom - 6 grader plus att det blåste väldigt hårda och kalla vindar. Här kommer bilder på lite inspirationsbilder!  

                                                

          

                  

                                      









                                              

                                                  
      Dagens outfit är: Ett enkelt svart linne från JC 299:-

                                                  
                                     En svart mys-kofta från H&M  Pris: ?

                                                  
                                  Plagg: Jeans, Marinblå. Från: Kappahl.  Pris: ?

                                                  
                                  Halsband från Pearls for Girls Från: Sjukhuset faktiskt. Pris: ?


               



Av Tilde Crona - 18 mars 2013 16:44

                                                  
                                                Hej!

Måndagen överstökad, sköööönt! Måndagar är faktiskt inte så hemska som alla säger att den är. Man kanske är lite små trött efter helgen, och visst kan väl första dagen alltid vara lite små jobbig men måndag är en dag precis som alla andra för mig. Den ända dagen jag har känslor för kan väl möjligtvis vara Fredag, men annars, NEJ. Som jag redan har skrivit så blev det lite flippat denna morgonen. Alla mornar brukar vara olika och denna situationen har jag inte varit med om för första gången. Brorsan kom precis in och fråga om vi skulle ut en sväng och lira lite boll, fast egentligen är det jag som har tjatat om det länge så nu fick jag äntlgien som jag ville. Inget fint väder här i Borås just nu. Under de timmar jag var i skolan var det strålande sol och skönt ute, men så fort jag kom hem så blev det grått och tråkigt, och väldigt blåsigt utomhus, BLÄÄ! Jag har ingen dagens outfit bild i nuläget så den kommer sneare ikväll, imorgon blir det svar på era frågor, kanske att jag eventuellt tar en dag extra så kan ni fråg lite till:) Jag har fått många frågor på kommentarerna, men snälla fråga dom där man ställer frågor, inte på kommentarerna, tack på förhand. Hoppas att ni alla där ute har haft en hyffsad Måndag och för alla som inte hade det, nu siktar vii alla fall på att ta oss igenom denna skolskiten! Vi kör tillsammans. Puss & Kram // Tilde



Av Tilde Crona - 18 mars 2013 08:33

Hej på er alla! Idag har varit en trubbel morgon:( Först så försov jag mig nästan, sen så åt jag frukost, och det gick bra, men sen så skulle jag fixa till mitt hår så gick det åt helsike. Sen så hittade jag inte mitt busskort så jag flippa ut pch fick panik, men pappa kom hem och körde mig till skolan. Men nu sitter jag i skolan med Alvisen:) Glöm inte bort min frågestund som jag har här på bloggen, fortsätt fråga! Blir en uppdatering på bussen senare men nu ska jag försöka ta mig igenom skoldagen, Måndag.. Puss & Kram // Tilde

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards