tildisrosa

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Tilde Crona - 24 mars 2013 11:45

                                      

                                                  
                                 NEW IN!

                                              ZIP-JEANS 100:-


          

                                             ZIP-JEANS 100:-




                                             SOLGLASÖGON 50:-

Av Tilde Crona - 24 mars 2013 10:03

Hej på er alla 7-sovare. Mest för er som vaknade typ nu asså. Jag har hunnit med mycket denna morgon. Har ätit frukost, of course, men jag har också gjort klart det sista inför projektprov-10. Har tre uppgifter som jag inte förstod så jag tar det med Katarina på Tisdag blir det. Har precis kommit in från en långpromenad ute i solen! Jätte härligt. Hade faktiskt på mig vår jackan och mina converse, frös dock lite, men det var vindens fel. Senare, ungefär vid ett tiden så ska vi ( mamma, jag, cornelia, tove och lykke ) Åka till Rångedala hallen, Philip ska nämligen spela match. Pappa är med Elliot ute i Alingsås på Elliot`s cup så pappa hinner inte hem innan vi åker. Så jag ska åka med och hjälpa mamma att passa småttingarna som brukar springa omkring lite hej-vilt.


Jag vill gärna att ni som läser försöker fixa header åt mig, då får ni chansen att vinna en länk i min blogg. Kommer också sätta upp er på min top 5 lista över bloggar.. Ni kan skicka in eran header på min e-mail som är tilde.crona@live.se och skriva varför just eran blogg förtjänar en länk på min blogg:)


                                                  
  



                                                  
     


                                                  
                        DAGENS OUTFIT: Samma som igår!              






                                          

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards