tildisrosa

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Tilde Crona - 30 mars 2013 21:06

Hej allihopa! Hur har ni haft det idag? Själv så har jag haft det chill, utan massaa tråkiga gäster och faktiskt utan påskmat, ovanligt men så blev fallet. Det blir somsagt mer firande imorgon med gäster från Göteborg som är saknade. Har bra kontakt med dom men vi ses sällan eftersom båda är stora barnfamiljer så det är svårt att hitta en tid när alla är friska och det går. Men jag ser verkligen fram emot detta imorgon! Hoppas verkligen att alla kommer hålla sig hyfsat friska tills imorgon i alla fall:) Idag har jag fått två påskägg, ett på morgonen och ett lite senare på kvällen. Just nu mår jag väldigt illa. Har aldrig ätit såhär mycket godis i typ hela mitt liv. Jag är ingen godis-.tjej Men idag blev jag visst det. När man väl har börjat äta är et svårt att sluta. Men nu ska jag sova så vi ses imorgon bitti.

 

                       Dagen outfit: Jeans från Gina 500:-

                                                Tröja från Lilla Myrten Pris?

                                                 Grå luvtröja Lager 157 Pris?

     

Av Tilde Crona - 30 mars 2013 13:55

Hej! Idag är det påsk, yepp! Men det blir ingen påskmat idag eftersom vi får hem gäster imorgon istället och då kommer vi äta påskmat. Egentligen så är ju Jul och Påskmat samma sak, eller? På midsommar så har man ju typ rökt lax och sånt, men det är nästan samma stuk på all den här högtids maten. Idag så ska vi inte göra något speciellt, utan imorgon blir det lite mer påskfirande. Kommer ett bättre inlägg om några timmar då jag har mitt inspirations sinne öppet för mer inspiration, jag har ingen just nu förstår ni. Puss & Kram // Tilde

Av Tilde Crona - 30 mars 2013 11:10

                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                               Hej på er alla fina påskkärringar, jag får väl börja med att önska er glad påsk, har ni fått påskägg? Skicka gärna in era bilder på era påskägg, tänkte göra ett collage med påskgrejer:) Jag vill gärna att in fortsätter skicka in era headers till mig så får ni chansen att ha en länk på min blogg:) Tänkte ladda upp en bild på vad jag har köpt och allt är så sjukt billigt på Gekås, ibland. Jag är verkligen jätte nöjd med det jag köpte, jag brukar bara köpa massa skit men inte denna gången! Tänker lägga ut lite påsk inspirationsbilder så that`s the shiieet:)




                                                  
    






                                               Här är dom! Puss och Kram // Tilde




                                                  
      



Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards