tildisrosa

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Tilde Crona - 21 mars 2013 20:30

                             

Av Tilde Crona - 21 mars 2013 19:30











                                                  
                                           

Av Tilde Crona - 21 mars 2013 19:29

FÖR ALLA ER SOM TOG DET DÄR SERIÖST MED ATT JAG VILLE HA SEX-PACK INFÖR BEACH 2013, DET VAR ETT SKÄMT! SÅ SLUTA KOMMENTERA.

Av Tilde Crona - 21 mars 2013 19:00

Hola, Hola! Hur har ni haft det idag? Har själv haft en ganska okej dag, förutom skolmaten som smaka riktigt illa, rent ut sagt!:( Idag har jag jobbat på helt okej, har haft SO/NO, Spanska Kp och Matte Kp. Missade min tid för ett skriftligt test så det får göras imorgon istället... Idag har jag klippt mig! Åkte direkt från skolan och världens snällaste Alva följde med, fasten hon mådde skit. Puss på dej Alva! Hon ( frisören ) Började med att platta mitt hår, hur fan får dom till sina plattningar på håren så bra?! Håret blir ju helt perfekt:) Det skulle inte ens bli så bra om min mamma hjälpte mig att platta där bak! Jag bad i alla fall frisören att klippa bort ALLT slitet. Men hon sa att det skulle bli rätt kort då. Men då sa jag att hon kunde ta det som hon tyckte var tvunget att klippas bort. Eftersom jag plattar mitt hår extremt mycket så förstörs det rätt lätt. Mitt hår är inte heller av bästa kvalitet. Det blir ju inte bättre av att jag bränner sönder det typ varenda dag. Men jag har faktiskt börjat dra ner på plattandet. Jag gick från 5 dagar i veckan till 3 ggr i veckan och sedan neråt. Nu är jag typ på 1 gång i veckan vilket är en väldigt bra siffra för att vara JAG. Ni ska få bilder på det! Mitt hår alltså:)                          


Jag har skaffat ett konto på ask.fm, så fråga på. Har en länk i profilen på mig IG ( instagram ). Heter @tildiiss på instagram ba så ni vet det. Jag och Alva har aldrig umgåtts mycket förut men vi har faktiskt väldigt kul ihop, även om vi båda kan ha lite depp-dagar ibland. Jag har haft rätt många sådana på sista tiden. Döm inte mig nu men jag äter väldigt mycket mdiciner för att kunna orka med vardagen. Vi i familjen + jag såklart har haft ett väldigt jobbigt år med svängande biverkningar på alla mina mediciner. Det har ju självklart gått ut över alla i min familj. Det tog ett tag innan alla grund-medicinerna föll på plats men nu mår jag så sjukt mycket bättre! Sitter här och tar i mitt platta hår. Älskar det när det är platt. Eller nä, älskar det alltid. Man ska vara glad över att man har hår på huvudet.  Puss & Kram // Tilde


                                                  
                   Dagens inspirationsbild!

                                               








                                                  
                     Dagens outfit! ( svårt att se men jag berättar istället )



                                                  
        

                                             Rosa Odd Molly tröja     Från: ?

                                              Svarta jeans                     Från: Kappahl

                                              Svar
t linne                        Från: H&M

                                               

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards