tildisrosa

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Tilde Crona - 20 mars 2013 19:49

Fråga: Vad gillar du mest, Tomat eller majs?    Svar: Majs, för att tomater är så mjäliga. Mest på vintern. Blää.


Fråga: Vad är ditt favoritmärke på kläder?    Svar: Absolut Odd Molly! Har många plagg med det märket + att jag andvänder dom HELA tiden och jag ääälskar dom. Deras märke har ju storlek 0 och det passar utmärkt på min lilla kropp.


Fråga: Hur länge har du bloggat?     Svar: Sedan jag var tio år, något sånt. Då startade jag en blogg på blogg.se, den finns kvar men jag skriver ALDRIG på den. Sedan förra hösten har jag börjat skriva på bloggplatsen istället.


Fråga: Har du några syskon?         Svar: Ja,  jag har faktiskt fem styckna:) Två lillebröder och tre småsystrar alltså jag är äldst.


Fråga: Gillar du din familj?              Svar: Ja varför skulle jag inte liksom! Man kanske inte alltid diggar att man är en stor familj men i                                                   
                  dom flesta lägena så kan det vara skönt med en stor familj.


Fråga: Favorit outfit, bild skulle vara utmärkt?    Svar: Har ingen favorit outfit. Men om jag skulle ta någon så skulle det vara min                    rosa stickade Odd Molly med vitt blus-linne under och ett par svarta jeans. Jag vet att jag borde ha en bild men det har                   jag inte just nu så ni får nöja er med ett svar istället.



                                 Det var inte många frågor som hade kommit in men det var alla, så jag vill tacka för denna frågestunden!


                


                                 

                                                  
                                  Dagen inspirationsbild!


                                                  
          


Av Tilde Crona - 20 mars 2013 19:45

Hej på er alla och hoppas ni har haft en okej Onsdag. Jag kan ju börja med att jag inte har haft någon huvudvärk, det är ju heeelt fantastikst! Har haft en skit bra dag med massa snälla kompisar osv. Jag och Alva åkte bussen hem idag vilket är ovanligt numera. Vi skrattade sönder hela bussen för att jag var så korkad. Det satt en kille jämte mig och då viskade jag till Alva: Alva, han har en svart prick vid näsan, det måste vara ludd från hans mössa, sa jag och började fnissa. Och Alva sa lite lagom högt, ÄR DU DUM ELLER?! DET ÄR JU EN PIERCING! Och så skrattade vi, skrattade, skrattade och skrattade tills jag blev röd i ansiktet av syre-brist. Vi skrattade seriöst så mycket så att jag typ svimma och mina lungor nästan sprängdes! Alva, det där får vi ta och göra om alltså! Det gjorde min dag, kanske lite sent men dte gjorde resten av min dag till den bästa i alla fall.

Jag är precis hemma från en simtur, på badhuset of course. Min lillebror har någon simgrejs så jag passade på att motionssimma när han var och simmade med sina kompisar. Lillebrorsan hängde med mig och simmade med så gott han kunde. Kul:) I år ska vara mitt år, jag ska träna mera, äta mer sunt och nyttigt. Och så ska jag självklart ha sex-pack innan sommaren, låter väl ändå helt ok? Kommer aldrig lyckas men det är ju aldrig försent för att försöka. BEACH 2013!                           

           

         

                


                                                  
                                 

                                                  
                                                  
                

 

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards