tildisrosa

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Tilde Crona - 22 mars 2013 17:52

Man brukar ju inte tänka så mycket på hur ens naglar ser ut, eller hur? Men varje del spelar ju ändå lite roll. Jag bryr mig inte om utseendet så överdrivet som många tjejer. Men jag bryr mig, och det erkänner jag. Det borde vara skönt för den tjejen som visste att hon var snygg hur hon än såg ut. Och det är alla. Alla är alltid vackra. Även om jag ibland har svårt att inse att jag är en av dom också. Men jag kan ju inte säga att jag har världens bästa självförtroende. Men för varje liten sak man gör som stärker sitt självförtroende stärker ju mycket. Men nu tillbaka till det jag skulle pratat om från allra första början. NAGLAR. Jag brukar aldrig tänka på hur dom ser ut. Men man kan göra coola saker med lite nagelack, faktiskt.


                                       

Av Tilde Crona - 22 mars 2013 17:45

Hej allihopa! Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det helt okej, helt okej helt enkelt. På idrotten hade vi cirkel träning, Gud alltså. Temat var styrka och kondition! Skit kul faktiskt även om det tog på krafterna.. Vi hade sit-up's, armhävningar, 90 grader, hoppa hopprep, höga knän på tjockmattan, och sedan hade vi rusch fram och tillbaka i hallen. Varje station skulle göras i 45 sekunder. Idag har jag haft utsläppt hår, även om det var plattat. Det går jätte mycket magsjuka på min skola. Fyra i min klass har det och säkert i alla mera också. En tjej spydde idag i skolan. Stackars henne!:( Nu kom mamma in genom dörren efter en storhandling. Kommer snart göra ett bättre inlägg men syrran har Oscar min dator för jag satte på en film åt henne! Puss & Kram // Tilde

Av Tilde Crona - 22 mars 2013 07:43

Hej allihopa! Idag har jag platt hår:) Älskar platt hår, jag ska snart gå av bussen så jag kan inte blogga långt, men kommer en uppdatering i slutet av dagen! Puss & Kram // Tilde

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards