tildisrosa

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Tilde Crona - 25 mars 2013 17:42

Hej allihopa! Idag har varit en toppen Måndag utan huvudvärk, jag vet inte varför jag kom och tänka på detta just nu men bara så att du vet, mormor, så kommer jag ringa dig senare ikväll. Vi har inte pratat, asså pratat pratat på eeevigheter. Så nu tillbaks till ämnet. Idag skulle jag redovisat ett steg men det gick åt helvete. Men shit happens things goes wrong. Men idag har jag i alla fall gjort det skriftliga inför steg 5, projektprov. Ska redovisa imorgon eftermiddag, spikat och klart! Men i och för sig så kommer jag inte att kunna åka med och simma med Hanna, Anna och Antonia eftersom dom inte kunde vänta imorgon. Men redovisningarna är alltid efter skoltid. I alla fall projektredovisningarna. Mitt knternett på min dator funkar inte idag så jag får ta mitt dagliga inlägg på mobilen istället. Men vad som helst för att ett mobil inlägg är bättre än inget inlägg, eller hur? Just nu sitter jag och jobbar med spanskan, tills imorgon.

Jag har ju typ skrivit varje dag innan, asså 2012, att jag har haft ont i huvudet, varje dag. Och det är sant. Jag har haft det VARENDA jäkla dag och inget har hjälpt mot det. Så först för två veckor sedan så ändrade jag mina medicin-tider ( det var min ide att testa om det kunde vara det ) och då försvann min huvudvärk helt. Bara puts väck sådär. Nu är det mest nacken och sådant men det skiter väl jag i! Huvudvärken är borta TJIIHOOUU!

Idag har jag varit ute och gått en långpromenad:) Verkligen ett helt underbart väder utomhus! I alla fall hör i Brämhult!


Nu måste jag plugga och hjälpa mamma. Puss & Kram // Tilde

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards