tildisrosa

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Tilde Crona - 26 mars 2013 19:56

Hola alla trötta människor. Idag har jag haft den grymmaste dagen i hela mitt liv ( skoja ). Jag har redovisat mitt projektsteg i spanskan så slipper jag ha ångest över det. Jag har också motionssimmat 1200 m eller mer. Var verkligen helt slut när jag kom hem så jag orkade knappt äta. Fast mamma sa att det var vad jag behövde så jag åt. Imorgon har vi stadsvandring då vi ska gå runt i hela Borås typ, nä men i hela stan och gå till ett 20-tal stationer kanske, vet inte exakt hur många men det kommer ta jävligt långt tid. Bajs. Sen efter det så ska jag och Amandatill badhuset ett tag och sen blir det nog en fika eller något sånt. Sen är det LOOOV! Fatta hur skönt det ska bli. Till och med min lärare sa att jag inte fick arbeta hemma för att jag var tvungen att vila, okej jag erkänner att jag behöver en paus. Idag i skolan såg vi på en film "based in a real story" om en tjej som blev så GROVT mobbad. Fan vad hemskt det bar. Berättar mer detaljerat om vart ni kan hitta den osv imorgon bitti men jag är etkligen så slut efter dagens simning, ...

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards