tildisrosa

Alla inlägg under mars 2013

Av Tilde Crona - 16 mars 2013 20:04

De senaste helgerna har varit fullspäckade med kalas, förresten så har jag fått en lilla syster nyligen! Syskonen har valt att koma ut i februari, och två stycken i Mars! Så nu senast har vi haft familje kalas för Cornlia som fyllde sex år. Och ett barnkalas för Cornelia ch denna helgen ett till och sen imorgon sp ska det bli ett litet släkt kalas för Cornelia. Idag så hade hon Cupcake-bak med sina närmaste vänner, ett gäng goa tjejer, men ändå speciella på sitt sätt. Jag har blivit beroende av Pretty Little Liars. Ni måste kolla på den serien på www.swefilmer.se, bara gör det. En bättre uppdatering imorgon!

Av Tilde Crona - 16 mars 2013 20:04

De senaste helgerna har varit fullspäckade med kalas, förresten så har jag fått en lilla syster nyligen! Syskonen har valt att koma ut i februari, och två stycken i Mars! Så nu senast har vi haft familje kalas för Cornlia som fyllde sex år. Och ett barnkalas för Cornelia ch denna helgen ett till och sen imorgon sp ska det bli ett litet släkt kalas för Cornelia. Idag så hade hon Cupcake-bak med sina närmaste vänner, ett gäng goa tjejer, men ändå speciella på sitt sätt. Jag har blivit beroende av Pretty Little Liars. Ni måste kolla på den serien på www.swefilmer.se, bara gör det. En bättre uppdatering imorgon!

Av Tilde Crona - 16 mars 2013 19:57

För att? Jo för att jag har mått sjukt dåligt och haft sketa mycket ångest och ledsna dagar. Har inte haft bra inspiration eller haft något bra att säga. Om man bara har skit att snacka om så ska man inte ta ut det på bloggen! Vissa som skriver sina depp inlägg, varför ska det vara nödvändigt? Jag försöker bara stå ut tills det är sommarlov nu! Jag börjar inse att jag är annorlunda på något sätt och jag gillar det inte. Skit också. Helgerna är nu mera mina "mini-lov" Jag försöker stå ut veckan och sedan får jag min belöning. Hur klarade man sig utan helgerna förr i tiden? Jag har inte skrivit sen typ flera månader tillbaka och jag tänker inte sätta press på mig, att skriva långa inlägg med saftigt innehåll, nej. Jag har gjort så mycket kul sen sist jag skrev! Jag har varit i fjällen ( om jag inte har sagt det ) Jag har skaffat en kompis, som sedan slutade vara min kompis ( inte så värst kul men ändå ). Jag har köpt en tv, ja ja skit i allt. Det kommer i alla fall uppdatering från och med nu!

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards