tildisrosa

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Tilde Crona - 2 november 2012 21:13

Jag berättade ju innan att jag skulle åka till Gbg, och det har jag. Jag kollade på Tessie, Chelsea, och andra butiker. Jag kommer tyvärr inte lägga ut några bilder på alla saker ikväll men jag lovar er alla imorgon, okej? Jag hittade inga kläder men jag köpte ett par svarta Johnny Bulls, coola sko snören och örhängen. Men sist men inte minst en uuuuunderbar tröja som jag sa att jag ville ha och så lyckades dom köpa den utan att jag såg det så blev jätte överraskad och suuuuper GLAD! Är vääääääääääärldens lyckligaste nu!

Idag gick jag med på att gå ut med syskonen på halloween. Klädde också ut mig men vi fick INGET godis. Sämsta halloween nånsin. Sen så undrar jag en sak, ska man gå ut på Onsdagen eller på Lördagen? Undrar.. Azzå detta blev ett överdrivet kort inlägg. Men ääändå! Jag är så glad! Här kommer bilder på min tröja!

Av Tilde Crona - 2 november 2012 08:17

För det första, hej och för det andra så ber jag SÅ HEMSKT mycket om ursäkt för alla försenade inlägg och nu har jag lagt på mig en del att skriva om. Det var ju lite possetivt i alla fall. Vi kan väl börja med Onsdagen då.


I Onsdags var jag hos mormor & morfar ute på Orust tillsammans med min lillasyster. Jag var jätte trött hela dagen för jag sov skit dåligt den natten:( Vi åkte till Göksäter och jag hittade lite små onödiga saker. Det fanns nästan inget att titta på men vi gick ändå runt där i en och en halv timma eller nåt sånt. Sen så var det inte mycket mer. Eller jo vi åkte och hyrde världens bästa film som heter " MONTE" "CARLO" den måste ni verkligen se och om ni har gjort det, erkänn att den är bra?

                                                                

Sen igår så åkte vi till badhuset, inte så värst kul. Varför inte? Jo för att det fanns bara en barn pool och motionssimning grej. Sen fanns det hopptorn men jag orkade inte. Igår åt vi min nästan favorit mat. Thai wok eller nåt sånt. Fast efter den måltiden så kunde jag knappt prata för ja fick ont i mina sår i munnen när maten var så stark. Det var öööös regn och grått men ändå kämpade vi oss igenom en liten promenix. Sen så såg vi på nån film som var ganska bra:) Någon om isbjörnar. Detta kommer ni säkert tycka är töntigt men igår så pusslade jag faktiskt med min syrra, ganska kul men det blev ju fint också. Sen så såg jag på en annan film och sen somnade jag. En vääääldigt kort sammanfattning av dagen men den får ju duga, eller?

                                 Mäster pusslare:)


Idag bär det av till Gbg. Ska mest gå i Haga tror jag men jag vill också gå till Tessi eller hur det nu stavas. Har ni några tipps på olika bra butiker i Gbg? Kommentera, SNÄLLA!! Har lite panik. För dte är inte ¨å ofta jag får chansen att åka dit.        Jag hör nog av mig ikväll och visar mina nya inköp från Gbg osv. Hejdå, hoppas ni får en toppen dag! Puss & Kram // Tilde<3 

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards