tildisrosa

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Tilde Crona - 4 november 2012 17:16

Hej alla socker söta bla bla bla. Jag har redan sagt att jag har svårt med att börja ett inlägg och det får ni helt enkelt också leva med då. Måste bara berätta en grej som hände i Lördags. Jag vaknade på morgonen och var säker till 110% att det var Söndag. Jag gick upp lite deppig. Deppig? Varför då rå? Jo för att efter Söndag kommer den  hemska och fruktade MÅNDAGEN... Jag åt frukost och insåg först långt in på förmiddagen att det var Lördag. Längst inne i själen kunde jag känna Lördags-glädjen men resten av dagen så var jag deppig. Ledsen, deppig, arg och frustrerad. Idag när jag vaknade så känndes det till 110% att det var Lördag. Vad är det med människo kroppen egentligen?!


Igår ( i Lördags ) så åkte hela familjen till Knalleland. Vi skulle kolla tapeter till "mitt" rum. Eller åtminstonde det som ska bli mitt. Jag bröt ihop fullkommligt för att det inte fanns några fina tapeter och mamma och pappa skulle bara välja fula. Okej det var taskigt sagt så vi säger väl att dom skulle valt tapeter som inte var i min smak. Men som tur var så gjorde dom inte det. Jag gick då också ut för första gången med mina nya Johnny Bulls och min nya, fina tröja. Mamma sa att det var en tjej som var i 17-års åldern som sa att min tröja var jätte cool. Har inte lagt ut så mycket bilder på mina saker så jag gör det nu.


Hoppas att ni fortsätter följa min blogg även om inläggen inte kommer regelbundet. Det bra i det hela är att jag vet om att det är såhär och jag vet hur jobbigt, tråkigt och frustrerande det är att läsa en blogg som personen aldrig skriver på. Men hör på, jag ska göra mitt bästa och jag säger det än en gång: Jag tvingar inte mig själv till att blogga och det kommer jag aldrig någonsin att göra. Puss&Kram Älskar er alla!




                              

                              Här kan ni se baksidan och luvan på min tröja.


                  

                           Framsidan/Luvan igen.


                               

               Vit/svart, prickiga skosnören. Passar perfekt till den som vill sticka ut lite grann!

                  Jättecoola skosnören!                             
                                                  
                      

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards