tildisrosa

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Tilde Crona - 5 november 2012 18:53

Är hemma nu från husvisningen
och huset var jätte fint:) Jag är VÄÄLDIGT trött, haha, klockan är ju bara halv sju JAO! Välkommen till min värld liksom. Imorgon har jag inomhus idrott för en gångs skull! Men orkar inte, jag är ändå i så jävla dålig form så spela roll. Jag blir jätte andfådd av att bara springa upp för trappan och DET är att vara i dålig form. Men mitt knä är dåligt så jag kan inte va ute och springa eller så. Men jag får väl ta mig igenom idrotten och ha piss ont i morgon då. Här knäcker man sig själv för skolan. ALLT FÖR BETYGEN VETTU! Eller vadå? Typ dööör snart pga lyset från telefonen som i stort sätt bränner mina ögon just nu. Längtar tills Fredag. Varje dag jag tar mig igenom just nu är en vinst.

Heeeeeejj dåååååå! Somnar nu.. Skojja men ändå. Puss

Av Tilde Crona - 5 november 2012 16:45

Hej, hej, HEEEJ! Azzå jag ska kolla på hus nu! Ser vän fram imot det lite, eller, kanske.. Står och knaprar på en kaka samtidigt som jag skriver detta så sorry om det blir nåt stav-fel här & där. Jag ser verkligen inte fram imot att går till tandläkaren. Inte för att jag är rädd för dom men jag är inte bäst på att inte äta för mycket sött. Ibland bör det nån liten fika här & där och på Fredag & Lördag så blir det ju en större mängd med sött. Och på Söndagar så blir det lite sött osv. Och jag som också har så gropiga tänder så att jag får lätt hål. Hör av mig efter hus visningen. Det sa jag i förra inlägget också men jag uppdaterade en gång till i alla fall. Hör av mig när jag kommer hem. PUSSSSS&KRAAAMM

Av Tilde Crona - 5 november 2012 16:35

Halloj alla måndags haters!

Har inte mycket att säga om dagen, bara läs rubriken igen. Däremot så har mammi och pappi hittat ett ganska okej hus ( eller enligt mig ett inte fint hus) som vi ska åka och kolla på. Uppdaterar när jag kommer hem från visningen av huset. Kankse uppdaterar tidigare än så:) Puss YEEAH!

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards