tildisrosa

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Tilde Crona - 7 november 2012 18:54

Sitter och lyssnar på en låt jag inte alls tycker om, men texten är jätte fin, ni alla borde lyssna på den.

Who says-Selena Gomez. "I´m no beauty queen, I´m just beautiful me" osv..


Om  jag ska vara helt ärlig så har jag en jätte klump i magen inför gamleby. Det vet min mamma och pappa men ändå. Jag har inte så mycket att skriva. Men imorgon är det i alla fall Torsdag, nästan så nära Fredag man kan komma alltså! Älskar Fredagar för man är ju ledig då. Eller azzå inte PÅ själva Fredagen men helgen kommer ju efter, ja ja ni fattar, eller hur? Idag har statistiken varit SKIT dålig. Typ 3 eller nåt. Där gick min gräns. Hallå, skulle vi inte försöka tillsammans? Jag lovade att uppdatera bättre, och det tycker jag faktiskt att jag gör, tycke rinte ni det? Jag ska inte vara arga på er. Jag blev bara lite besviken. Ni vet, jag har en bild i huvudet om hur det ska vara och så blir det inte riktigt så osv. Bla, Bla, Bla.  Vet ni varför jag inte längtar efter helgen för första gågnen? För att då kommer vi närmare till gamleby och bläääääääää! Orkar inre bara... Vill bara åka tillbaka till min gamla skola och bara krama om dom allihop. Herregud! Har haft så mycket att tänka på nu dom senaste veckorna att jag glömt hur mycket dom betyder för mig. Och jag har glömt bort hur tomt det känns inom mig utan dom. Jag hoppas dom alla saknar mig också. OMG! Måste messa nån av dom nu. Blev som en drog helt plötsligt.


Måste gå och messa mina kompisar, hejdå.


                   

Av Tilde Crona - 7 november 2012 15:31

Nästa vecka kommer bli en spännande vecka... Varför? Jo, ska till gammleby.. Kanske inte kommer Nästa vecka kommer bli en spännande vecka... Varför? Jo,  jag ska till gammleby.. Kanske inte kommer bli världens roligaste vecka men ändå. På Måndag samlas vi på skolan 07.15 och bussen går 07.30 Sen ska vi vara i gammleby i en skolvecka. Då jobbar man med slöjd, teknik, lite idrott och Hemkunskap. Sen kommer vi ha massa med kul också! Det finns typ en kiosk och en kväll kommer man kunna bowla, rätt nice. Så jag kanske inte kommer uppdatera bloggen lika bra som jag gör nu. Eller jag är inte så bra på att uppdatera nu så antagligen blir det värre den veckan när jag är borta. Vi kommer jobba intensiva pass som ligger på ca: 3 tim i sträck eller så. Jag tror det var 3 timmar på förmiddagen och 3 timmar på eftermiddagen. Man börjar ju 09.00 på morgonen så det är ju ganska chill. 

Men bara så att ni vet i fall blogg uppdateringen suuuger. 

HejDå:) Puss&Kram //Tilde<3

Av Tilde Crona - 7 november 2012 07:49

Sitter på den underbara bussen nu.. Underbar och underbar inte ett dugg underbar... Idag är det svin kallt.. Och svin kallt är ingen överdrift.. Jag mår fortfarande inte bra. Vet faktiskt inte vad det är men dom andra i familjen är inte heller riktigt krya. Åt nästan ingen frukost i morse så nu är jag hungrig, fast jag har typ ingen matlust men ändå. Känner mig inte så social mot Alva så ni får nöja er med detta:) Uppdaterar efter skolan. PUSS&KRAM // Tilde<3

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards