tildisrosa

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Tilde Crona - 10 november 2012 17:18

Äntligen hemma efter en liten tripp till Dalsjöfors. Vi kollade bland annat runt lite i området där huset ligger. Vi tog en fika på ett kafe. En torr bulle och coca cola:) Mysigt med familje fika.


Funderar mycket över detta med videoblogg-grejer och snånt. Tänkte göra en snart, hoppas jag iaf. Jag har sett många andra. Och enligt mig så pratar man liksom helt spontant och normalt om vad man t.e.x har gjort under dagen eller nåt. Alltså tänker jag inte fråga er som alla andra ba: Hur gör man en videoblogg osv. Man bara pratar som jag sa That´s IT! Vissa av dom videoblogg inlägg som jag försökt få ner i mitt video arkiv är det felaktig fil på. Antingen är det programmet där jag har gjort den eller så är det fel på min dator. Idag har jag haft en fruktansvärd, oregelbunden huvudvärk. Den har hoppat på mig som ett överfall eller nåt typ. Sen har den sprungit sin väg, Sen är den tillbaka igen. Och sen springer den igen. O.s.v hela tiden. Just nu i nuet så är jag okej men man vet aldrig. Om fem minuter kanske den är på mig igen? Vi hopas inte det va?


Imorgon ska jag packa till gamleby. Är det nåt fel på mig? För alla andra lägger ut bildr på instagram där dom ba: ÅÅÅH vad jag längtar till gamleby-veckan och jag ba: NEEEEEEEEJ! Typ så. Neeej, nu kom huvudvärken gen. Jag säger ju att den är så konstig. Den borde rätta sig efter vad jag gör och den borde absolut inte komma tillbaka mitt i ett blogg-inlägg. Nej nu får det vara nog! Har försökt klara mig utan Alvedon och Ipren eftersom det är det jag har ätit hela veckan typ. Och det är ju inte det bästa om jag säger så. Men det ser ganska ljust ut. Jag  har ju nääästan klarat en hel dag ändå? Just nu sitter jag och lyssnar på Candy-Robbie Williams. Jag gillar den inte så för texten är, jag vet inte vad jag ska säga. Men lyssna på den om ni är deprimerade. Då kommer ni stå och dansa och skratta som galningar på några sekunder! Idag har jag suttit och gjort smycken lite sådrä. Har suttit i 45 minuter eller nåt så inte så mycket. Här kommer BILDER!

                                                  
           dAGENS OUTFIT: jEANS FRÅN H&M, Grått linne från lager 157, tröja från: vet inte:)




 



 

Av Tilde Crona - 10 november 2012 13:27

Heeej! Tilde är tillbaka! Var typ bara borta i två dar från bloggandet eller nåt men nu är jag tillbaka:) Vad ska ni göra i helgen? Själv har jag och resten av familjen vart ute på tapet jakt och det slutade med enn tantig tapet. Efter en timma så sa jag: Skit it. Ni får välja. Jag får la lita på er. Så nu får jag lite på dom och hoppas att det ska bli bra i rummet. Eftersom vi inte har planerat att bo kvar här så länge till så försöker vi att inte lägga ner för många tusen lappar på detta. Vi har ju ett hus som vi är intresserade av.


Igår slumrade jag havlt när jag kollade på x-factor. La mig tidigt, tidigt. Nej inte så tidigt men ändå. Skönt att det faktiskt kan gå rtt kassa program på tv ibland:) Ska äta nu bloggar efter maten på väg till Dalsjöfors:)

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards