tildisrosa

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Tilde Crona - 22 november 2012 15:28

Sitter i bilen med två störande syskon. Men det är bara för att jag har sjukt ont i huvudet. Men dom typ bråkar och sen så är dom vänner och sen bråkar dom med varandra och sen sluter dom fred. Jag är sjukt trött men hejdå

Av Tilde Crona - 22 november 2012 13:14

Japp, rubriken säger allt. Gick till skolan i morse gasten jag kände mig dålig redan då. Men sen när jag skulle gå och äta så fick jag panik illamående och sprang ut därifrån. Jag tog väskan, jackan och gick hem. Eller hem och hem. Men mamma och pappas jobb ligger nära min skola så jag brukar bara kunna gå ber dit liksom. Men just idag så skulle dom åka till Varberg för att besöka lite kunder och sånt. Men som tur var så var farfar här och små pillade med lite grejer så jag gick ner till jobbet, bäddade ner mig i soffan och tog Alvedon och Ipren för att huvudvärken skulle gå över. Har precis ätit lite och nu har tabletterna äntligen börjat värka så nu känns allt lite bättre fast ändå inte. Mamma och pappa kommer hem vid tre tiden och då hämtar mamma mig här. Jag missade mitt PH-samtal och det var ju skit. Jag som skulle diskutera mina arbets grejer med min lärare idag ju!! Men bajs också! Nej men gud inte bajs. Uppdatering kommer i eftermiddag om jag mår hyffsat.

Puss&Kram

Av Tilde Crona - 22 november 2012 07:44

Vaknade precis nu... Klockan 6 på morgonen.. Okej först så vaknade jag klockan halv fyra för att någon på viddy började följa mig som bodde i storbrittanien. Deras tid är väl inte samma som här va? För vem sitter uppe till halv fyra på natten när det är skola dagen efter. Eller så hade dom studie dag dagen efter så att hon kunde vara uppe hur länge som helst! Blev sjukt förbannad på den personen.. Och sen så
Somnade jag om till halv sex så det var typ när jag vaknade:( Hoppas ni inte läser detta för jag hoppas att ni sover än:) Det kommer ett morgon inlägg sen bara så att ni vet! Puss&Kram

Av Tilde Crona - 22 november 2012 07:30

Sitter och flummar lite vid mobilen. Har ni sovit gott? Vi får la hoppas på det:) Tror jag ska ta bussen med Alva idag. Igår blev en skit dag som blev en skit dag. Idag tar vi nya tag. Vi får hoppas på en bättre dag helt enkelt. Idag är det ju äääntligen Torsdag! Dagen innan Fredagen! Älskar Torsdagar typ mer än Fredagar.. Venne varför? Tror att jag måste dra till bussen nu annars missar jag den. Har gjort det bara typ en gång så vi får hoppas på att detta inte blir den andra! Måste rusa. Hejdå!

                                  Puss&Kram


                   

Av Tilde Crona - 22 november 2012 06:07

Vaknade precis nu... Klockan 6 på morgonen.. Okej först så vaknade jag klockan halv fyra för att någon på viddy började följa mig som bodde i storbrittanien. Deras tid är väl inte samma som här va? För vem sitter uppe till halv fyra på natten när det är skola dagen efter. Eller så hade dom studie dag dagen efter så att hon kunde vara uppe hur länge som helst! Blev sjukt förbannad på den personen.. Och sen så
Somnade jag om till halv sex så det var typ när jag vaknade:( Hoppas ni inte läser detta för jag hoppas att ni sover än:) Det kommer ett morgon inlägg sen bara så att ni vet! Puss&Kram

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards