tildisrosa

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Tilde Crona - 20 november 2012 20:30

Natti, natti allihopa! Idag har ni gjort min dag, delvis. Och statistiken äääger. Vi kommer hålla detta eller hur? Absolut! Natti mah lovers!

                                                Pu
ss&Kram


                         

                             

                                                

                              

Av Tilde Crona - 20 november 2012 20:00

Sitter och slöar i soffan med mamma:) Pppa typ sover. Jag bara softar men ängtar tills jag ska lägga mig. Jag vet att ni tänker: Varför går du bara inte och lägger dig?! Men jag orkar inte. Mina ben är helt döda efter en hel dag med spring. inte nog med det som hände på stan. sen när pappa hämtade mig i stan så skulle han och handla. Jag följde med honom in och när vi stod i kassan och våran mat rullade på bandet så sa han: Jävlar! Och jag ba: Vad är det? Då visade det säg att vi hade glömt att köpa mjölk så jag sprang som en galning så fort jag kunde och hämtade en. Efter det så var min kropp som ett skynkligt och ynkligt litet hjälplöst  russin.

                                                  
                          Puss&Kram

                                                  
           

Av Tilde Crona - 20 november 2012 19:07

För det först så kommer jag be om ursäkt över den dåliga uppdateringen och för det andra har jag haft en TOPPEN dag med Tova!

Kanske ska berätta om från början. Dagen började med ett tandläkar besök, utan smärtsama grejer. Dom tog kort och la plast i två tänder. Inga större hål alltså inga utdragna tänder eller några lagningar. Sen så kom jag ungefär 10 min sent till idrotten och idrottsläraren ba: TILDE SKYNDA DIG HERRE GUD VAR DU ÄR SEN! Och jag ba: Jag har varit hos tandläkaren och hon ba: Okej. Azzå från skäll till jag vet inte. Vi körde i alla fall boll lekar och sånt. Vi körde bland annat "killer ball" och fotboll med en MEGA stor yoga boll! Hahaha! Jag sög på det men det var faktiskt jätte kul! Sen helt plötsligt så kända jag mig illa mående och spyfärdig med magont osv. Men det gick visst över precis som mamma sa att det skulle göra efter att jag hade ätit lite. Efter skolan drog jag & Tova ner till stan. Okej så enkelt var det faktiskt inte för jag hade inga pengar och var tvungen att gå ner till mammas jobb och hämta. Sen så orkade vi inte gå tillbaka till skolan och ta bussen så vi skulle försöka gå. Och när vi hade kommit en bit så kom mamma och körde för vi så vi hoppade in och så körde hon oss till stan. Så det var den storyn typ. Vi gick direkt och åt en hamburgare på MCdonalds. Sedan drog vi oss ner till present knallen eller vad det nu heter. Vi gick till Faith och kollade och jag hittade väääärldens dröm tröja! För endast 1399:-. Så mycket pengar! Vet inte om jag vill lägga alla mina 1100 kronor på den tröjan.. Men vi får ju se:)  Kommer bilder såklart! Sen så gick vi och tog en fika, kollade på åhlens, gick och köpte godis. Men vi glömde kolla på klockan och Tovas teater började 16.30 på kulturskolan så helt plötsligt kollade vi klockan och ba: Ohh NEJ! Den är 16.28 Så vi sprang, sprang, gick snabbt, gick snabbt, sprang ända upp till kulturskolan och det är ju en bit dit upp från stan. Och inte nog med det! Jag  hade just den dagen på mig mina Johnny Bulls. Dom värsta spring skorna någonsin! ( men dom snyggaste man kan få) Så nu sitter jag här med värk i precis var ända del av kroppen ( inte alla ställen men ni fattar vart) Idag i skolan har jag inte fått gjort ett skvatt. Har bara gått på tre KP-Pass och skrivit lite på min text om Håkan Hellström.


Detta har ju varit en av dom allra bästa dagarna i mitt liv! Och inte nog med det! Statistiken går ju uppåt och bättre för varje dag som går! Fantastico! Är så stolta över er även fast min uppdatering har varit den sämsta idag..

                       Puss&Kram


                                     

                                        Vackraste ögonstenen! ( tröjan azzå, inte jag, haha! )


                      

                                            Erkänn att tröjan är snygg? I LOVE IT!

Av Tilde Crona - 20 november 2012 12:32

Sitter och äter lunch! Den bästa lunchen idag typ. Eller inte den bästa men den var okej. Jag är inte alls social mot mina vänner nu så jag kan inte skriva mer. OMG så kort inlägg. Men det var ju bara en snabb uppdatering. Puss&Kram

Av Tilde Crona - 20 november 2012 08:06

Godmorgon alla nyvakna eller inte nyvakna! Jag vet att klockan är mycket och jag vet att ni säkert tycker det är konstigt att jag inte är i skolan men jag ska till tandläkaren snart så vi tyckte att det inte var någon idè att gå till skolan innan. Idag så åkte jag bil då eftersom jag ska till tandläkaren. Men Alva är fortfarande sjuk och nu idag så är Kim också sjuk. Det är jätte många som är sjuka i skolan eller dom flesta mår i alla fall dåligt. Jag vet inte varför men ändå konstigt. Jag mår lite si sådär jag. Men azzå jag får la testa att gå till skolan ändå sen. Fast just nu kan det nog vara öfr att jagär nervö inför att gå till tandläkaren eller något sånt. Man får väl hoppas! Detta blev såklart inget långt morgon inlägg men azzå morgon-seg får la alla vara eller? Hoppas ni får en toppen dag utan tandläkare osv.


Puss&Kram  

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards