tildisrosa

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Tilde Crona - 23 november 2012 17:29

Det slutade faktiskt med att jag gick hem från skolan igen då huvudvärken hade ökat så hääääär mycket. Jag brukar ju inte gilla att vara ensam hemma men nu mådde jag så sk it så att jag var det t.o.m Sen vid tre tiden så upptäckte jag att jag hade glömt ta min medidcin så därför mådde jag ocks skit. Har tagit Alvedon och så men det hjälpte inte. Men jag mår mycket bättre än vad jag gjorde i skolan. Jag åkte med och stor handlade fasten jag inte orkade. Ikväll blir det pizza-mys med HELA STORA familjen. Känns som hela tjocka släkten typ. Sen ska jag möla i mig choklad och pringles. Har brister på ideer om inlägg och sånt. Jag får liksom stanna upp ibland för att jag inte har något att skriva om och det är inte kul att ens behöva tänka efter när man skriver för jag gillar att skriva det som flyger omkring i huvudet. Men just nu har jag typ inga bra tankar:(  Jag vet också att uppdateringen är dålig och har varit dålig denna veckan men det är för att jag har mått så himla förbannat dåligt. Känns som att jag har en stor klump i magen, halsen, hjärtat och ett ton med skit på mina axlar. Därför är det rätt skönt med helg. Man kan liksom bara tänka bort skolan helt och slappna av och inte stressa upp sig osv. Jag behöver en paus. Min kropp hänger inte med mitt tempo. Men jag kan inte dra ner tempot för då blir jag ju värsta snigeln. Jag känner att jag verkligen inte klarar av allt som alla andra gör och jag kan se det klarare nu också. Jag äter mycket mediciner för tillfället men det är ingen allvarlig sjukdom eller så. Hör av mig senare!


       Puss&Kram


       

Av Tilde Crona - 23 november 2012 10:30

FREEEEDAG IDAG! Jag älskar fredagar och dom är mina bästa vänner. Jag mår inte så bra idag men det får la funka:) Jag ska snart äta lunch men just nu sitter jag och pluggar NO. Jag skrev ju inget inlägg igår men jag mådde så dåligt som aldrig förr. Jag hade dåligt samvete innan jag somnade och ville verkligen ta upp mobilen och skriva ett inlägg men mitt huvud bultade och jag kände som en rishög. Fast om jag ska vara ärlig så känner jag mig risigare nu än vad jag gjorde igår?

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards