tildisrosa

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Tilde Crona - 21 november 2012 20:45

God natt mah lovers! Hoppas ni kommer sova gott, det hoppas jag att jag kommer att göra också!

             Kommer en liten uppdatering imorron bitti vid halv åtta tiden! Kika gärna in då:)

Puss&Kram

                                            

Av Tilde Crona - 21 november 2012 19:50

Yes box jag målar mina naglar. Tycker det är ganska kul faktiskt, om det blir bra förstås. Har precis haft en gråtattack och så har jag visat min konstnärlighet på min arm. Kommer bilder på både armen och på mina naglar längre ner. Någon som kan vara snäll och berätta exakt vad som händer om man målar med bläck på huden? Är tacksam för svar!

                                            Puss&Kram


                                                        Hahaha, min arm ser as fet ut på denna bilden:(

Av Tilde Crona - 21 november 2012 19:00

                  Hej alla mina godis älskare!                                   


Som rubriken talar om så är jag så sjukt söt sugen som man bara kan bli. Gärna något surt vill jag ha eller nåt sånt. Efter jag har ätit så blir jag nästan alltid sötsugen. Men det kommer väll från alla dagar jag har tillbringat hos mormor eftersom man alltid får efterätt efter varenda liten måltid. Om hon så får vända upp o ner på hela huset för att hitta nån lite choklad bit att äta efter maten så gör hon det. Om du läser detta mormor så menar jag inget illa och det vet du eller hur?! Jag känner bara för att Hälla upp en skål med chips och en med surt godis. ÅÅh, om det bara hade varit Fredag! För mig är det ungefär såhär. Jag är sjukt godissugen på veckodagarna och så säger mamma: Men vad bra att det är Fredag snart. Eller nåt sånt. Och sen när man väl sitter där och det är Fredag så är man inte ett dugg sugen. Ibland önskar jag att man bara kunde äta godis när man ville utan att föräldrarna bestämmde. Fast jag är ändå rätt glad över att dom bestämmer för annars vill jag inte ens tänka på hur mina tänder skulle se ut!


                                           

Av Tilde Crona - 21 november 2012 18:35

                                   

Av Tilde Crona - 21 november 2012 17:43

Jag akn inte säga att jag är sjuk men jag har ett så förbannat krig i kroppen! Jag har MEEEEGA ont i huvudet. Min mage gör jätte ont och jag har frossa. P.s mina öron är jääätte varma och illröda.. Idag har varit min knäppaste skoldag nånsin. Tillbringade två timmar hos skolsyster. Åt ingen lunch i skolan för den var sååååååå äcklig. Då pallar inte min kropp med skolan. Orkar inte prata am allt deppigt men eftersom jagmår som jag mår så kan jag inte hjälpa det liksom.


Imorse när jag kom till skolan pratade mina kompisar om sprutan. Jag ba: Vilken spruta?! Dom ba: Men det som monica pratade om igår. Jag ba: Jaha... Men det var bara för att när hon berättade det när vi hade samling så var inte jag där för jag var hos tandläkaren SÅ KLART! Men jag ringde mamma eftersom jag är så himla spruträdd. Så mamma ba: Men skit i den idag och så tar vi den på en vårdcentral istället, du o jag tillsammans. Först protesterade jag för på något sätt så ville jag bara få det överstökat liksom. Men sen så fattades i alla fall det beslutet. Jag tycker synd om dom som har diebetes azzå. Jag sk springa ner och försöka pilla i mig lite käk nu men jag uppdaterar sen! Puss&Kram!

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards