tildisrosa

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Kan knappt andas!!

Av Tilde Crona - 25 november 2012 17:28

Min dator funkar inte så det får bli ett mobil inlägg. Har precis haft mys med lillasyster med massa levande ljus, lite chips & en film. Min mage/bröstet är inte bra än. Har fått recept utskrivet på apoteket till det. Men det tar 1-3 dagar innan dom börjar verka ens!? Har inte fattat meningen med de riktigt men det är väl bara så då. Filmen hette typ "varning för vilda djur" ger den betyget 3 av 10 för djuren försökte döda människan typ och det är inte accepterat. Inte ens på film, haha! Såg ni på så mycket bättre igår? Det gjorde jag. Det var det roligaste av dom, om jag får tycka, men just den kvällen låg jag ihop-rullad som en liten köttbulle i soffan och skymtade tv:n. Men jag såg ju på det men kunde varken skratta eller prata:( Hatar bloggplatsens App till mobilen för den är så konstig! Helt plötsligt kan den bara ligga ut mig helt av sig självt. Tänk om man har skrivit ett jätte långt inlägg och sen så försvinner bara det!! Det har i alla fall hänt mig, har det hänt er också?! Skriv och berätta:) Statistiken går dåligt som sjutton och vi skulle ju kämpa, eller?

Vill ni höra lite om min dag? Här kommer den i punkt-lista.
?gick upp klockan elva
?kollade på tv i en timma
?åt lunch
?låg i sängen och gnällde
?gnällde
?flätade min lillasysters hår
?kollade på film/åt chips
That's IT liksom! Ööh sicken slapp dag. Men en plågsam en.

Puss&Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilde Crona - 31 mars 2014 19:57


Många saker har hänt de senaste dagarna. Så just nu blir det inget bloggande. Jag vet att jag bara har bloggat i 7 dagar. Men nu är det så. XOXO/ Tilde #bildfrånilördags ...

Av Tilde Crona - 30 mars 2014 08:47


Förlåt mig för igår, jag hann inte skriva något riktigt inlägg på hela dagen. Glömde nästan bort faktiskt. Var ute verkligen hela dagen i det underbara vädret. Och på kvällen var jag så sjukt trött att jag bara stupa i säng. Men det var en bra dag ig...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 12:07

Philip kör järnet Härligt väder!

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 10:26


Hejsan, just nu sitter jag i den heta solen och får lite färg. Det är verkligen jätte varmt idag:) Så himla skönt alltså! Snart ska vi ner till BIK och se Philip spela träningsmatch. Hörs senare. ...

Av Tilde Crona - 29 mars 2014 09:20

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards