tildisrosa

Alla inlägg under november 2012

Av Tilde Crona - 1 november 2012 10:31

Hej hej hej:) Jag skrev inget inlägg igår bara för jag mådde så skit.. Jag hade så ont i huvudet och tog både Alvedon och Ipren:( Gick & la mig klockan åtta och somnade då. Sen på morgonen vaknade jag halv sju av mitt alarm.

Något kul som vi gjorde igår var att åka till Göksäter;) Nästan som Ullared fast myyyycket mindre. Köpte lite grejer som det kommer bilder på sen.

Hallå?! Är det bara jag som känner att min blogg-teknik idag söööög? Känner att bloggandet går trögt och att det är svårt att få fram nått i inläggen! Baaaajs! Nemen oooh! Har man kommit i kiss & bajs åldern nu också.. Fan vad dåligt detta blev. Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta LILLA och DÅLIGA inlägget.

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards