tildisrosa

Alla inlägg under november 2012

Av Tilde Crona - 17 november 2012 19:26

Har precis bakat lite med lillebrorsan:) Blev en helt okej kladdkaka. Just nu sitter min lillasyster i mitt rum med mig, hon ville kolla på min tv fasten det är den minsta tv:en i huset, men mysigt ändå. Ska göra ett långt inlägg. Vad ska jag skriva om? Ni får bestämma! Kommentera och ge förslag! Skriver ett litet inlägg senare:) Puss&Kraaaaaam!

Av Tilde Crona - 17 november 2012 16:19

Nu kommer ni aldrig att få slippa mitt bloggande nåt mer! Let´s work it out!

Har haft en intensiv vecka i Gamleby, den värsta på terminen faktiskt och jag känner att det var så jobbigt så jag vill inte dela med mig av all den skiten här på bloggen. Tog två dar innan det smälte liksom. Har känts skönt att komma hem och sova hemma. Har liksom landat i hemma nu så varför inte dra igång bloggandet igen?

Jag har vart på stan idag med några vänner. Vi åt på Jensen´s osv. Åkte hem vid 2 nån gång. Kände att där gick gränsen typ! Just nu dunkar musiken i huvudet och jag sitter i mörkret för mig själv och skriver. Låter allt bara komma osv. När jag lyssnar på musik äääääääääääälskar jag mitt liv och ALLA problem är som bort blåsta. Men så fort den stannar så kommer jag tillbaka därför har låter jag listan med "Må Bra Musik" rulla på. Kännde nästan för att lägga ut en bild på instagram när min favvo låt kom och tagga den med "love life" men ändrarde mig i sista sekund, alltså när låten slutade! Hahahaha!  Nu dansar jag som en galning. HAHAHAHAHAHAHAH!


- Don´t you have got a boyfriend?

- Bitch please, music is my boyfriend.


Älskar det citatet för det är ju så det är. Musiken gör så jävla mycket med mig så det finns inte. Tänk dig ett liv utan musik? OMG, gjorde just det och jag typ dog. Ska baka nu. Puss!!

Av Tilde Crona - 14 november 2012 11:51

Har precis haft en kick-box lektion. Jag gav verkligen ALLT! 100% liksom! Är så nöjd med min insats på idrotten för första gången! Azzå min Lucky day! Fast inte riktigt... Har ju jäääätte ont i magen! Vet inte varför (eller jo det vet jag) så skit it:) Inatt sov jag som en äääängel! Bästa natten borta någonsin! Igår skrev jag inget inlägg för jag var så deprimerad:( måste ha lektion nu så vi ses ! Puss

Av Tilde Crona - 12 november 2012 19:28

Med rubriken vill jag tala om att skolan (Gamleby) var inte bra.. Eller rättare inte kul. Hotellet eller rummet var AMAAAZING. Och resten av dagen sen skolan slutade har varit toppen. Åkte till hotellet och åt en snaskig sallad, tog en varm dusch och nu sitter jag & kollar tv med pappa halv sovandes jämte mig:) Har haft en mysig dag:) Förlåt att jag inte har bloggat men jag att Inge hunnit i skolan och just då så hade jag ändå inget kul att skriva om då. Men nu hade jag ju det, som tur var!

Hade tre timmars bild idag och imorgon ska jag ha Hemkunskap hela dagen. Det är ju ganska kul tycker jag. Man lagar ju mat. Jag måste säga att jag inte är världs bäst på det där men det är ju kul, om det är kul så kvittar det ju, eller? Statistiken har legat bra idag. Såklart inte lika bra som igår för då tog det ett skutt upp mot 20 istället för typ 10-11. Vad hände?!?! Idag var det ganska bra statistik som sagt men ni vet hur jag är, aaaaldrig nöjd, jag blir aaaaldrig nöjd. Säger ett godnatt i förväg. Förväg för jag går inte & lägger mig nu. Puss & Kram // Tilde<3

Av Tilde Crona - 12 november 2012 07:45

Rubriken stämmer inte men tre timmar i en bil är rätt mycket. Sitter i bilen nu påväg till Gamleby. Är sååå trött. Gick upp tio i sex typ. Men vi skulle ju samlas på skolan kvart över sju och jag tar lite tid på mig när jag gör mig i ordning. När vi kommer fram kommer vi äta lunch sen kommer jag ha ett bild pass med en paus. Sen blir det middag, sen kvällsmat osv. Det verkar verkligen som att man äter hela tiden typ med. Det var samma när jag var på sjöstjärnans ridläger. Ett ridläger i Ullricehamn eller nåt sånt. Vi år frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag. Japp! Men det är ju bara för att vi ska orka med så pass intensiva dagar och så. Man måste ju fylla på kroppen hela tiden som dom säger. Just nu i bilen är jag inte så snygg så jag tar ingen bild på mig själv men jag lägger ut en annan. Som ni förstår så kommer jag inte kunna ha sån blogg uppdatering i amleby så sorry för det men jag kommer skriva något då och då. Hoppas ni har en bra dag! Jag förstår att många inte läser detta inlägget nu för det är ganska tidigt på morgonen! Puss och Kram // Tilde<3

                       

Av Tilde Crona - 11 november 2012 18:50

Idag kämpade vi oss upp lite till! Sicket sjuuuukt besökrekord jag hade idag! HEERRREEEGGUUUD!!

Trodde seriöst inte att detta någonsin skulle hända! Men det gjorde ju det! Ni skulle se min statistik kurva eller vad man säger. Från typ 5 eller nåt till typ, Jag vet inte!!! Mycket mycket mmeeer! Jag verkligen älskar er allihop, älskar, älskar, älskar eeer! Hör av mig senare:)


                



ÄR SÅÅ GLAD!



Av Tilde Crona - 11 november 2012 15:23

Hatar alla som säger att dom är så fula fasten dom är vackra, hatar dom som säger att dom är tjocka fasten dom har anorexia, hatar dom som säger att dom målar fult fasten dom målar fantastiskt, hatar dom som säger att dom mår värst av alla när dom inte vet hur jag har det, hatar dom som säger att dom inte har några vänner fasten det är jag som sitter ensam, hatar dom som säger att dom har kort hår men nånstans där ute sitter det någon som har cancer och önskar att dom hade lite hår på huvudet. Vi klagar på att maten är äcklig men någonstans i Afrika sitter det en familj som håller på att dö av svält. Vi klagar på att vi tycker skolan är jobbig när det finns flickor som gråter, bönar och ber om att dom ska få gå i skolan.

Av Tilde Crona - 11 november 2012 13:17

Hej hej! Sitter på Jensens nu och väntar på maten. Det tar ju inte snabbt eller så. Har precis ätit en sallad och fick skit ont i magen:( Det går väl över snart får man hoppas. I förra inlägget sa jag att jag skulle göra några tidsinställda inlägg men självklart så skulle jag glömma det. Jag skriver ju ett nu men kanske ändå blir en för dålig uppdatering:( Hoppas ni har en bra Söndag:) Puss&Kram // Tilde<3

Presentation


Hej och kul att just du hittat hit! Jag är 13 år, ( fyller 14 i sommar ) gammal och äälskar att blogga:) Följ mitt liv här på bloggen, ställ frågor om det är något ni undrar:) Enjoy

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards